Articzz Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 hei jeg har nå nylig fått meg ny gaming pc det er helt topp!! men har jo bare foreløbig bare black ops men det som er jeg leter etter ett bra mmorpg spill som har høy graffik og er noe runescape/wow aktig:D noen anbefalninger? sry vis det er en tråd der ute om dette bare gidder ikke og lete. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Rift ser meget pent ut om du har en bra maskin...gøy er det også! Lenke til kommentar
Articzz Skrevet 1. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) tenkte ett gratis spill så att jeg lastet ned trial nå XD Endret 1. juli 2011 av Articzz Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Er nylig kommet ut et par f2p-MMO-er som kan lastes ned via Steam, du kan jo forsøke noen av dem? Ett ser veldig ut som WoW, både visuelt og mekanisk. Het Forsaken Lands eller noe. Lenke til kommentar
Articzz Skrevet 1. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2011 skal teste det ut nå Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Age of Conan ble vel akkurat gratis? Eller hva med det russiske? ... Allods Online ? (Har ikke peil på hvordan det tar seg ut grafisk) Lenke til kommentar
PIN-kode Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Age of Conan virker å passe beskrivelsen bra. Er nettopp blitt gratis å spille! Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) http://edeneternal.aeriagames.com/ ... Eller noen av de andre spillene de har.. Ikke at det er alt for krevende, men slå alt på fullt så er det en del effekter å rendre. Endret 1. juli 2011 av StudioARE Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Allods er bra i begynnelsen, men når man etter å ha levlet litt finner ut at man må kjøpe stuff fra micro transactions til minst samme pris som å abbonere på f.eks Rift så faller spille lysten bort fort. Spillet er ikke så bra at det er verdt å bruke en hundrings i måneden for å kunne spille uten restriksjoner. :!: Lenke til kommentar
Articzz Skrevet 1. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2011 takk for tipsene skal prøve age of conan! Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Lord of the rings online er vel også et spill som er verdt å nevne Endret 3. juli 2011 av Mafsa Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 http://mmohut.com/ Går mye i asiatiske mmo men verd å sjekke ut. Lenke til kommentar
Articzz Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 ja nå har jeg testet alle men likte best forsaken world og har helt dilla på det anbefaler alle og prøve det Lenke til kommentar
PIN-kode Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 will do! laster det ned nå, til tross for at det minner mistenkelig mye om nok en WoW-klone. Krysser fingra for at det ikke ødelegger underholdnings-gleden! Lenke til kommentar
Gjest medlem-239413 Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 will do! laster det ned nå, til tross for at det minner mistenkelig mye om nok en WoW-klone. Krysser fingra for at det ikke ødelegger underholdnings-gleden! Jeg har bare en ting å si, PRØV: "Pirates of the burning sea"!! Det er gratis, knall grafikk, avansert, spennende og uffattlig gøy og avhengighetsskapende! Dersom du spiller, vær britisk, på serveren "Antigua", og add Thomas Sailaway som venn. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Jeg spiller Mythos en god del nå for tiden. Kort sagt er det så nært en MMO Diablo 2 det er mulig å komme uten å bryte visse rettigheter og sånt tull. De har til og med fått med Horadric Cube her. Du vet liksom hva du går til, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 AoC er uten tvil spillet hvis du vil ha noe som krever litt av maskinen din. Vakrere mmo eksister ikke til dags dato. Lenke til kommentar
ingeplinge Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 ja nå har jeg testet alle men likte best forsaken world og har helt dilla på det anbefaler alle og prøve det spillet virket litt intresangt og holder på å laste det ned nå trenger en liten abp pause. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 WoW er jo blitt gratis frem til lv20 også nå...men det har du kanskje allerede prøvd. Lenke til kommentar
Articzz Skrevet 5. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) AoC er fin graphikk men tar meg ikke så mye tid til og sette inn i det spilte litt. pirates of the burning sea var heftig men litt kjedelig start. mythos likte jeg ikke akkurat :S og ja wow jeg hadde det før og var hekta men gidder ikke og spille det lengre. spiller ikke så mye forsaken world lenger heller litt lei :S men har blitt helt hekta på quake live det er jo ingen mmorpg akkurat men så evig digg Endret 5. juli 2011 av Articzz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå