Xanitra Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Har vært rank 1 en stund nå på bronze league 2 vs.2 Så da lurer jeg på om det er automatikk i at man kommer ned til Silver league etterhvert, eller om jeg må maile blizzard personlig å spørre om de våkner opp snart? takk for hjelp.ø Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Har vært rank 1 en stund nå på bronze league 2 vs.2 Så da lurer jeg på om det er automatikk i at man kommer ned til Silver league etterhvert, eller om jeg må maile blizzard personlig å spørre om de våkner opp snart? takk for hjelp.ø Du må sende de et fysisk brev for å bli promotet. Nå har jeg ikke adressen til blizzard sitt HQ i hodet, men det er svært viktig at du husker å signere brevet. 6 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Spill mer, du blir nok promota etter vært så lenge du spiller bra osv. Du trenger ikke være på 1. plass for å komme i silver. Ajaco bare troller 1 Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 dette må være det mest spurte spørsmålet på norske sc2 forums , men du må slå folk med silver eller høyere mmr flere ganger enn du taper (for å gi et lett svar) selv om noen er i silver kan de ha bronze mmr og være på vei ned tho så vanskli å si Lenke til kommentar
The Grand Vizier Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Generelt er det viktig å ha godt over 50% wins. Du blir ikke promoted hvis du ikke har det. Lurt å sjekke f.eks. de 30-40 siste, og se hvor bra statistikk du har der. Ellers kan du se på de du spiller mot, hvilken liga de er i, og for å være skikkelig nøyaktig, hvem de har spilt mot. En god indikator kan også være å se hvor mange wins du har i forhold til de andre med lignende poengsummer. En med 300 wins og rank 1 i bronse er som regel mye dårligere i spillet enn de fleste andre i divisjonen. Hvilken plass du ligger på er helt irrelevant. Plassen sier ikke noe om ferdighetsnivået, og det er ferdighetsnivået som må økes om du vil ha opprykk. Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Og sånne som oss, som lå på 3dje plass i gold 3v3, og så plutselig fikk beskjeden om at nå var vi kommet i silver, dog her på andre plass. Men vi hører ikke hjemme i platinum anyway. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Hvordan ser eg W/L ratioen min? Det står bare wins og ikke games eller loss :S Må ha vert en ny oppdatering siden sist eg sjekket. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Hvordan ser eg W/L ratioen min? Det står bare wins og ikke games eller loss :S Må ha vert en ny oppdatering siden sist eg sjekket. du kan ikke, siden du ikke er i masters så tåler ikke ditt skjøre sinn å se hvor mange games du har tapt, derfor har heroiske blizzard reddet deg fra dette 1 Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Hvordan ser eg W/L ratioen min? Det står bare wins og ikke games eller loss :S Må ha vert en ny oppdatering siden sist eg sjekket. du kan ikke, siden du ikke er i masters så tåler ikke ditt skjøre sinn å se hvor mange games du har tapt, derfor har heroiske blizzard reddet deg fra dette Hva i helvete!?!?! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Var noe blizzard bestemte seg for å endre med sesong 2. Ren idioti, men sånn er det nå bare. Er i master league om ikke så forferdelig lenge uansett, så bryr meg ikke så mye, egentlig. Lenke til kommentar
HtotheE Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Var noe blizzard bestemte seg for å endre med sesong 2. Ren idioti, men sånn er det nå bare. Er i master league om ikke så forferdelig lenge uansett, så bryr meg ikke så mye, egentlig. Har jo ikke så mye å si siden alle under Master og over mid bronze skal ha tilnærmet lik 50/50 w/l. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Joda, men er jo fortsatt litt intressant. Lenke til kommentar
HtotheE Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Til trådstarter: http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=118212 Les denne. Lenke til kommentar
decophly Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Ladder er låst. Ny sesong kommer på onsdag. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Den var ikke låst når TS lagde tråden... Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 nice. takk, og en spesiell takk til HtotheE som kom med den linken.. Nå forstår jeg hvor crap dette ranking systemet virkelig er. Men det er jo OT så skal ikke si noe mer. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Neinei. For all del. Jeg vil høre hva som er galt med systemet. Spit it out! Lenke til kommentar
Sarsi Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Hvorfor skrive den posten hvis du ikke skal forklare hvorfor det er så crap? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå