FJERNET111 Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Jaja... får vel nevne et par jeg liker I ingen spesiell rekkefølge: In Flames Metallica HIM Nightwish Kovenant (Ingen som har nevnt de?!?!) Rammstein (feita riff) Drowning Pool (små fengende) Powerman 5000 (vet ikke helt å kategorisere de ) Manowar ja det var de jeg kom på i øyeblikket hehe Lenke til kommentar
Patriot Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Black metal: - Darkthrone - Isengard - Khold - Satyricon - Burzum - Disiplin - Limbonic Art - Mayhem (Mystiriis dom sathanas albummet) - Dødheimsgard - Dimmu Borgir - Old Man's Child - Windir - Immortal Death Metal/Grindcore: - Cannibal Corpse - Six feet under Allt annet røkkel: - Storm - Slipknot - Glittertind - Einherjer - Theater of tragedy - Inflames - Children of Bodom - Iron Maiden - Rammstein Men det største bandet gjennom tidene er uten tvil: METALLICA! Ble sabla mange band dette, har sikkert glemt noen også.. Lenke til kommentar
joorus Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Noen jeg hører ofte på.. My Dying Bride Black Sabbath Khold Keep of Kalessin Immortal Windir Vintersorg Immortal skulle jo ha konsert i Trodheim men de måtte jo selfølgelig bryte opp Lenke til kommentar
Plomma Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Iron Maiden Helloween Manowar Metallica Rammstein Einherjer Dimmu Borgir Dette er mine favoritter (Tilfeldig rekkefølge) Lenke til kommentar
Renzor_ Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 -metallica -nightwish -iron maiden -ramstein For å nevne noen.. Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Hvilket metal band syns du er best?Sikkert vanskelig for mange å velge et, men.. (Det er også en topic der det blir spurt etter "3 metal låter som blir hørt mest på" Her) klarer ikke velge bare ett eller to eller tre når det gjelder metal. Blir nødt til å si mine favoritter. :-) Cradle of Filth, Behemoth, Dimmu Borgir, Iron Maiden, Metallica, Lacuna Coil, Opeth , Satyricon (Ja jeg har faktisk sansen for endel av låtene deres!),.. Ja litt forskjellig i grunn. Liker Death og Black Metal veldig godt men noe lettere som Coil og Guns N Roses er ikke å forakte heller ;-) Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Hmm vanskelig å velge her ja. Jeg tar tre jeg: My Dying Bride At the gates Katatonia Jeg kan egentlig ikke helt fatte hva folk liker med metallica og kovenant (med K, med c er jo litt bra) Jeg vil personelig ikke kalle "nye metallica" for metal. 80 talls metal slik som iron maiden, er heller ikke bra etter min mening. Lenke til kommentar
stout Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Noen få av dem jeg liker: Opeth In Flames Sentenced Finntroll Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 1st: KoRn Delt 2nd: Rammstein, System of a Down og Metallica Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Verste som finnes er hvertfall puddelrock slik som Metallica og alle de andre nu-metal banda (ja, Metallica er kjøss meg blitt nu-metal nå. Hva er det med den St Anger videon btw? Skateluer?) Burzum, Darkthrone, Satyricon, Emperor, Immortal, Isengard, Troll, det er ekte metal! psssssssss, gå og hør på Ride The Lightning du gutt METALLICA er jo best Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 For å velge ett band jeg hører mye på akkurat nå; Emperor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå