Rubex Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Iron Maiden er best........ Lenke til kommentar
bholmsen Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Det finnes 2(to) typer mennesker i verden: De som liker metal og de som ikke liker metal : Jeg liker Metal Fairyland,Gamma Ray,Rhapsody,Samael, Tiamat(gamle) Dimmu Borgir, Vintersorg, Dark Moor, Royal Hunt, Adagio, Pagans Mind,Black Sabbath,Iron Maiden, Judas Priest Dreamtale, Old Mans Child, Hammerfall, Satyricon, Sigma, UDO,Venom. God musikk helg!! Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 No specific order: Cradle of Filth Dimmu Bogir In Flames Kan jo nevne andre jeg liker; Children of Bodom, Metallica ["nye" også], Nightwish, Iron Maiden BTW; bholmsen, jeg tror det er 3 -tre- typer mennesker i verden og at jeg er blant den 3. og "merklige" typen Jeg liker også trance Lenke til kommentar
jokki Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Hos meg går det i System Of A Down, Metallica +++ Lenke til kommentar
bholmsen Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Ja Neorag, du har rett i det, liker jo mye annet også. Trance,blues(gary moore) og mye annet. Så jeg er ikke så ensporet, alt går ned, men skal sputnik og slike ting fordøyes, må 1,2,3,4 halvlitere ned først Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Emperor, Immortal og Satyricon er vel de jeg hører mest på nå for tiden. Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Akkurat nå går det mest i Harmony og Kamelot. Men av sjanger er vel power og melodic favorittene, helst kombinert Lenke til kommentar
Pagan Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Immortal,Windir og Mayhem Lenke til kommentar
gspr Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Helt klart 'tallicaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Lenke til kommentar
starfish Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Burzum på en klar førsteplass. Darkthrone like etter. Windir, Borknagar, Enslaved, Naglfar, Emperor, Dødheimsgard, Det Hedenske Folk, Troll, Ancient og Einherjer er band jeg også setter høyt. Det går stort sett i norsk svartmetall og vikingmetall. Lenke til kommentar
simes Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Korn, Slipknot, Metallica, Deftones, Mudvayne, System of a Down, Fear Factory, Dimmu Borgir, Cradle of Filth, mm.. Liker vel mye nu-metal egentlig.. Edit: Favoritt er KoRn.. Uten tvil. Lenke til kommentar
Cthulhu Dawn Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 hmm ganske mange egentlig... for å nevene noen... : Cradle Of Filth, Children Of Bodom, Dimmu Borgir, Raging Speedhorn, In Flames, Amen, Drowning Pool, Murderdolls ,Slipknot.... tja... Lenke til kommentar
Mastiphal Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Verste som finnes er hvertfall puddelrock slik som Metallica og alle de andre nu-metal banda (ja, Metallica er ****** meg blitt nu-metal nå. Hva er det med den St Anger videon btw? Skateluer?) Burzum, Darkthrone, Satyricon, Emperor, Immortal, Isengard, Troll, det er ekte metal! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Metallica er best uten tvil. andre: Sonata Arctica Nightwish Iron Maiden COB (litt) Avantasia Gamma Ray Edguy Hammerfall Rhapsody Lenke til kommentar
rlz Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 MetallicA er best!!! Jeg liker også Dimmu Borgir. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Burzum på en klar førsteplass. satan, jeg glemte Burzum. War og Ea, lord of the deep er helt herlige. har forresten en venninne som har overnattet hos greven rundt kirkebrennings-tidene. da hadde han visstnok på seg en blå boxershorts med søte fly på. ivål. edit: jammen gikk jeg ikke hen og kjøpte meg en finfin burzum-hettegenser + t-skjorte bare på grunn av denne posten. Lenke til kommentar
Droideka Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Dimmu-Borgir er vel det metalbandet eg høyrer mest på, er so vilt herleg å høyre på... Høyrer og ein del på Tristania, Theatre of Tragedy og Sirenia. Dimmu kjem som kjent snart ut med Death Cult Armageddon, held på å dauge av spenning. For dei som ikkje har høyrt "Progenies Of The Great Apocalypse", for all del, høyr preview her. det er så vakkert Lenke til kommentar
MacProvoserer Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Nevermore Cynic Meshuggah Fates Warning Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 1. Pantera 2. Megadeth 3. Metallica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå