Gå til innhold

Kamerabag til Nikon D90 og noen objektiver

Anbefalte innlegg

Til mitt Nikon D40 har jeg en Vanguard Oregon 14Z, men denne passer ikke til D90.

Jeg er derfor på utkikk etter en kamerabag som har plass til D90 og noen ekstra objektiver.

Ser for meg at jeg går til innkjøp av en Nikkor 70-300mm og et macro objektiv, så skulle gjerne hatt rom for disse to i tillegg til kit-objektivet.

Finnes det en rimelig bag som passer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...

Har ende ikke bestilt pga. jeg ventet til Fotovideo var her med sin sommertrailer, desverre hadde de ikke med seg mye utstyr så det ble ikke noe kjøp av bag.

Nå har det seg slik at jeg ønsker å kunne ta med kamera på sykkelen og sykle ut i skogen for å ta macrobilder, men da er ikke en skulderveske det mest optimale.

Er det noen gode ryggsekker som rommer kamera, objektiv, blits osv. som ikke koster alt for mye?

Lenke til kommentar

Jeg bruker en Lowepro Flipside 400, og er godt fornøyd med den. Det er med regntrekk om det skulle være nødvendig.

Der har jeg Nikon D7000 med Nikkor 16-85 på, pluss Nikkor 70-300, Tamron 90mm, Nikkor 35mm og blitsen. Da er selve 'fotorommet' fullt. Ellers plass til drikkeflasker på sidene og diverse annet bak. Sekken er god å bruke, og jeg har brukt den på et par fjellturer, og kommer til å bruke samme sekken neste gang også :)

Flipside 300 er mye billigere, og litt slankere, men det er mulig den passer deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...