Bjonski Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Til mitt Nikon D40 har jeg en Vanguard Oregon 14Z, men denne passer ikke til D90. Jeg er derfor på utkikk etter en kamerabag som har plass til D90 og noen ekstra objektiver. Ser for meg at jeg går til innkjøp av en Nikkor 70-300mm og et macro objektiv, så skulle gjerne hatt rom for disse to i tillegg til kit-objektivet. Finnes det en rimelig bag som passer? Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Kanskje ikke direkte rimelig, men. Hva med Think Tank Retrospective 10? Kvalitetsbag som ikke skriker "jeg inneholder mye dyrt fotoutstyr" Endret 1. juli 2011 av Andreasfe Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Kanskje ikke direkte rimelig, men. Hva med Think Tank Retrospective 10? Kvalitetsbag som ikke skriker "jeg inneholder mye dyrt fotoutstyr" Støttes! Har Retrospective 30 selv, veldig god bag. Retrospective 10 skal dog holde til utstyrsmengden trådstarter ønsker å ta med seg på tur. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Selges den i Norge? Edit: nvm, fant den på fotovideo http://www.fotovideo.no/WebPages/Produkt/ProduktInfo.aspx?plid=115996&WebSiteMapNodeID=1000001&ref=acdc5922 Kanskje jeg bestiller en slik. Endret 2. juli 2011 av Bjohansen Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Har ende ikke bestilt pga. jeg ventet til Fotovideo var her med sin sommertrailer, desverre hadde de ikke med seg mye utstyr så det ble ikke noe kjøp av bag. Nå har det seg slik at jeg ønsker å kunne ta med kamera på sykkelen og sykle ut i skogen for å ta macrobilder, men da er ikke en skulderveske det mest optimale. Er det noen gode ryggsekker som rommer kamera, objektiv, blits osv. som ikke koster alt for mye? Lenke til kommentar
jahnkare Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Jeg bruker en Lowepro Flipside 400, og er godt fornøyd med den. Det er med regntrekk om det skulle være nødvendig. Der har jeg Nikon D7000 med Nikkor 16-85 på, pluss Nikkor 70-300, Tamron 90mm, Nikkor 35mm og blitsen. Da er selve 'fotorommet' fullt. Ellers plass til drikkeflasker på sidene og diverse annet bak. Sekken er god å bruke, og jeg har brukt den på et par fjellturer, og kommer til å bruke samme sekken neste gang også Flipside 300 er mye billigere, og litt slankere, men det er mulig den passer deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå