Aizen Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Hei! DS er jo sonefri men det er jo ikke 3DS så det jeg lurer på er om vis jeg kjøper et vanlig DS spill ifra usa som jeg pleier, virker det på min nye 3DS? Noen som har prøvd? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg kan ikke garantere at det virker, men jeg mente at gamespot testet det der akkurat når 3DS kom ut i japan, og at det da virket med en amerikansk ds-kasett i den japanske 3DS-en. Du får søke litt rundt! Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 1. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2011 har "søkt litt rundt" men må da gå an å spør inne her på "NINTENDO FORUMET"? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Jepp, og jeg har svart så godt jeg kan. Beklager, får håpe det er noen andre som har erfaring! Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 1. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2011 takk for svar vertfall. tror det skal funke, en kompis av meg sa vertfall det nå nettop:) Lenke til kommentar
John Fredrik Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 takk for svar vertfall. tror det skal funke, en kompis av meg sa vertfall det nå nettop:) Fungerer helt fint! Testet det nå nettopp med mitt amerikanske Final Fantasy IV Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Så 3DS er ikke sonefri? Det er litt teit, jeg som akkurat har kjøpt meg en. Tenkte jeg kunne kjøpe spill fra asia og usa, men det går ikke? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 DS er sonefri, så du kan bruke amerikanske DS-spill på norsk 3DS. 3DS har derimot soner, så du må bruke europeiske spill på en europeisk 3DS. Mulig du kan bruke Australske spill også, men er ikke sikker. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 ahhhh, så det er sånn det er å forstå takk. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Ja, det er selve spillene som har soner, ikke konsollen. Xbox360 har heller ikke soner, men spillene har. Det gjør at de aller fleste spillene har soner, men enkelte har ikke. Mener for eksempelo Guitar Hero: Metallica til XB360 er sonefri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå