Gjest medlem-242973 Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Hei! Jeg er åpen for at jeg kanskje er fryktelig dum som ikke har funnet ut dette på egenhånd, men jeg irriterer meg grønn og blå over at jeg ikke får stilt ISO via batterigrepet til 5D MkII-et mitt. Går det an? Hvis ja, hvordan? Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Du trykker på den vanlige ISO-knappen. Batterigrepet har hverken topp-lcd-skjermen eller de fire knappene ved den skjermen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-242973 Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Hei Trondster, jeg er klar over at man (dessverre) ikke har noen dedikert ISO-knapp på grepet og dermed må snu kameraet til "vannrett" stilling for å stille ISO. Jeg finner dette irriterende og lurer derfor på om det er mulig å omprogrammere knappene på grepet. Jeg stiller ISO mye oftere enn jeg forandrer på fokuspunktene mine og kunne gjerne byttet bort muligheten til å flytte fokuspunktet med muligheten til å stille ISO. Går dette an? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå