Gå til innhold

Marked for Enermax i Norge?

Anbefalte innlegg

Ville bare sjekke om det er noe interesse for Enermax strømforsyninger her i Norge.

Enermax er kjent som en av de beste merkene innenfor strømforsyninger, men det er ikkje mange som er så kjent med dem siden de ikkje selges i noen rene norske butikker lengre.

Selv har jeg hatt mange enermax strømforsyninger. Akkurat nå har jeg en Enermax Revolution 1050 som jeg er meget fornøyd med.

Den nye serien til enermax virker jo også lovende. Har enda tilgode å se en test av enermax der de får dårlig omtale, De leverer jo alltid veldig REN strøm virker det som etter de testene som finnes.

Enermax MAXREVO:

http://www.enermax.co.uk/maxrevo.html?L=0%20%20%2F%2Fcontact.php

Har funnet en butikk som har "lisens" til å importere inn enermax, men de gidder jo ikkje å ta inn store kvantum med mindre det er noe interesse for det her i Norge.

For meg har enermax vært strømforsyningenes "rolls roys" pga den gode kvaliteten, mange kabler samt fremtidsrettet når det gjelder strømtilkoblinger.

Hva mener dere folkens?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om de har modeller som kan konkurrere med prisene og ytelsen til XFX er jeg veldig interessert. Vi har altfor få gode modeller av typen 500-700W. Jeg vil se en god 550W-600W.

Modu87+ 500W hadde jo vært perfekt for de aller fleste oppsett med et grafikkort.

De fleste bryr seg jo også lite om hvilket merke som er bra, så lenge ytelsen er god. Modu87+ bruker jo også et design som er meget stille ifølge silentpcreview.

Av 1350W- og 1500W-modeller tror jeg interessen er ikke i nærheten så stor, konkurransen er også veldig hard fra Antec, Corsair og Silverstone.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...