abene Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Bare en uke etter forrige lansering er den nye versjonen på trappene. Du kan prøve Firefox 6 neste uke Lenke til kommentar
☻☻☻ Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Flott, Firefox 78 innen nyttår. 6 Lenke til kommentar
Anonym342r234erf342ewt4gawrewerfg Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 hehe Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Hva er galt med minefield? Lenke til kommentar
covah Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Syns dette begynner å bli latterlig. 2 Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Like greit å forkaste nummereringen og bare navgi release med dato. Endret 1. juli 2011 av KarlRoger Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Voldsomt så fort de ruller ut oppdateringer nå? Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Sweet Firefox 5 til Android ble jo suksess. Ser for meg at FF6 kommer til å sette en milepæl av hva nettleserytelse angår. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Flott, Firefox 78 innen nyttår. Ja men mulig at Firefox 79 har noen drastiske forbedringer vet du... :!: Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Firefox 99 kommer sikkert til å hente websidene før du vet at du vil se dem samt at du kan ha 1000 faner med HD video oppe selv når du kjører den på et digitalt armbåndsur fra 80 tallet Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Jeg skjønner ikke hvorfor Firefox har gjort det slik at når man trykker på en link i f.eks. msn, så dukker den forrige siden man var på opp, isteden for linken man trykte på..? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Ser for meg at FF6 kommer til å sette en milepæl av hva nettleserytelse angår. Er ikke helt overbevist, syntes FireFox har tapt seg endel siden v3.x, virker som fokuset er å pakke inn flest mulige funksjoner direkte i nettleseren fremfor å gjøre den rask og effektiv. Husker tilbake da FireFox først kom på markedet og hovedfokuset var å ha en lett og lynrask nettleser. Nå syntes jeg FireFox har blitt nye Mozilla Navigator hvor alt av populære add-ons skal integreres inn i produktet. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Heh. tar jo snart igjen Chrome med dette tempoet. Lenke til kommentar
lahebo Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Firefox 6? Jeg sitter med Firefox 7 akkurat nå! Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Forstår ikke hvorfor folk klager over oppdateringer jeg. Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Oppdateringer er kjekt, men det er latterlig å late som om det er helt ny release det er snakk om, og også plagsomt at de skal gjøre seg til klone av andre nettlesere. Vil helst ha mer å velge i enn bare millisekundforskjell i javascripthastighet. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Bra, firefox trenger bedre minnehåndtering. Så får versjonsnummeret bare bli hva den blir. Lenke til kommentar
johome Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Huff så fort de kommer med nye versjoner. Sitter fortsatt på versjon 3.6 og er godt fornøyd. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Inntil 4.0 (tror jeg) kunne jeg bare skrive f. eks. "vg" i adressefeltet og jeg kom rett inn på vg gjennom googles "jeg prøver lykken". Nå kan jeg ikke det og det har irritert meg lenge. Noen som vet om dette vil komme tilbake? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå