Gå til innhold

hvilken smarttelefon?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om penger ikke er noen hindring for deg, så vil jeg anbefale Samsung Galaxy S II på det sterkeste.

Om du liker en mobil som er vanvittig kjapp og som kan gjøre alt det en smartmobil skal kunne gjøre i dag, og om du liker en mobil som har den beste skjermen på markedet i dag, så er Samsung Galaxy S II veien å gå.

Samsung Galaxy S II tar bedre bilder enn XPERIA Arc i lyse forhold og har vanvittig bra kvalitet under 1080p filming. Det er bare å se mitt filmklipp som jeg tok med min egen Samsung Galaxy S II her.

Den eneste mobilen som har bedre kvalitet enn Galaxy S II under filming, men som da kun har 720p filming er Nokia N8.

Om du vil vite mere om Samsung Galaxy S II, så er det bare å spørre meg. Jeg kan alt inn og ut med telefonen så :thumbup: .

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Kjøpe iPhone 4. Jeg fylte den med svært mye i spillet er den bekymringsløse dryppende våt. Bekymret for hva, om iPhone 4 er treg, så du trenger ikke å kjøpe den andre. :new_woot:

Hvorfor kjøpe en iPhone 4 som er utdatert, som har meget dårlig internett opplevelse, treg (i forhold til andre mobiler i dag), som også er svin dyr med tanke på hvor gammel og utdatert den er?.

Samsung Galaxy S II koster rundt 4000 kroner i dag uten abb. Og du får UTROLIG MYE med mobilen for hva den koster. Du får med andre ord ekstremt mye for pengene her.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Hvorfor kjøpe en iPhone 4 som er utdatert, som har meget dårlig internett opplevelse, treg (i forhold til andre mobiler i dag), som også er svin dyr med tanke på hvor gammel og utdatert den er?.

At den er utdatert er vel kun et argument hvis du faktisk bryr deg over gjennomsnittlig av hva som finnes under skallet. Trådstarter sier ingenting om hvilke krav han/hun stiller så det er vanskelig å komme med noen gode forslag utover det vi selv liker og bruker. Jeg forstår virkelig ikke hvor du får «meget dårlig internett opplevelse» fra, da jeg storkoser meg med «internett opplevelsen» på min iPhone 4.

Jeg har derimot et godt argument mot å kjøpe iPhone 4 nå, og det er at det sannsynligvis kommer en ny modell om ikke så alt for lenge. Men, som sagt, trådstarter sier nada om sine krav til telefonen, så det kan godt hende iPhone 4 er et ypperlig valg.

Lenke til kommentar

At den er utdatert er vel kun et argument hvis du faktisk bryr deg over gjennomsnittlig av hva som finnes under skallet. Trådstarter sier ingenting om hvilke krav han/hun stiller så det er vanskelig å komme med noen gode forslag utover det vi selv liker og bruker. Jeg forstår virkelig ikke hvor du får «meget dårlig internett opplevelse» fra, da jeg storkoser meg med «internett opplevelsen» på min iPhone 4.

Jeg har derimot et godt argument mot å kjøpe iPhone 4 nå, og det er at det sannsynligvis kommer en ny modell om ikke så alt for lenge. Men, som sagt, trådstarter sier nada om sine krav til telefonen, så det kan godt hende iPhone 4 er et ypperlig valg.

Vel, når man sammenligner opplevelsen mot hva man får på Galaxy S II, så joh, da blir den opplevelsen dårlig. Nettleseren i iPhone 4 viser ikke flash innhold, den lagger om du kommer over en litt stor og tung side. iPhone 4 egner seg lite til filmer, GPS, web surfing og slike ting med at den har en så liten skjerm.

iPhone 4 mangler microSD slot, så om du kjøper en 16 GB versjon av iPhone 4, så sliter du om du har fyllt minnet fra før av.

Med Galaxy S II (eller andre Android mobiler), så kan du bare kjøpe et microSD kort og utvide minnet. Så om jeg kjøper meg et 32 GB microSD kort til min Galaxy S II nå (som jeg snart skal gjøre), så vil jeg få 48 GB med lagringsplass totalt hvor iPhone kun får 16 GB.

Men om du kjøper 32 GB versjonen av iPhone 4, som er enda dyrere, så får du jo 32 GB. Men 48 GB er uansett bedre enn 32 GB :thumbup: .

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Vel, når man sammenligner opplevelsen mot hva man får på Galaxy S II, så joh, da blir den opplevelsen dårlig. Nettleseren i iPhone 4 viser ikke flash innhold, den lagger om du kommer over en litt stor og tung side.

Det at den «mangler» flash er jo intet annet enn positivt. Flash suger, bokstavelig talt. Det at den ikke støtter flash er en av grunnene til at jeg kjøper den. Jeg har heller aldri opplevd at den lagger ved store og tunge sider, utenom de gangene det er nettets skyld.

Lenke til kommentar

Vel, når man sammenligner opplevelsen mot hva man får på Galaxy S II, så joh, da blir den opplevelsen dårlig. Nettleseren i iPhone 4 viser ikke flash innhold, den lagger om du kommer over en litt stor og tung side.

Det at den «mangler» flash er jo intet annet enn positivt. Flash suger, bokstavelig talt. Det at den ikke støtter flash er en av grunnene til at jeg kjøper den. Jeg har heller aldri opplevd at den lagger ved store og tunge sider, utenom de gangene det er nettets skyld.

Flash er langt i fra å suge på Galaxy S II. Galaxy S II er jo det perfekte bevis for at Apple driter seg totalt ut med å si at flash egner seg dårlig på mobiler.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis en ikke liker flash, så kan man bare slå det av på en Android-mobil. Så lett er det ikke på iPhone...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...