Misshaped Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Mitt Audigy 2 kort ble servert en drink på en fest en gang (les: sølt på). Siden det var min ellers så *kremt* uskyldige *kremt* bror som stod for uhellet, gikk det noen uker før det ble oppdaget. Store deler av den siden som er opp i kabinettet er dekt av en umiskjennelig blanding av brus og sprit. Er en smule plaget med spraking i lyden nå og da, men ellers virker det fint. Spørsmålet er da som følger: Hvordan får jeg renset dette enklest og minst smertefullt uten større operasjoner og økonomiske utlegg? Lenke til kommentar
panikk! Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 1.- Dra og kjøp litt elektronikrens på sprayflaske. 2.- Slå av pcen , røsk ut kortet og bruk sprayen og noe papir og rengjør ordentlig. (Du kan også bruke bomulspinner, men sørg for at di er ganske våte og byttt ofte. 3.- HUSK Å VÆRE FORSIKTIG MED STATISK ELEKRISITET. Edit : glemte 3-ern. Lenke til kommentar
^Odin Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 i stedet for bomullspinner kan du bruke en tannbørste med myk bust.... Du kunne brukt tannkosten til din "uskyldige" bror!! gjerne uten å si fra!! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 tja, jeg tror det er eklere for skjermkoret, enn broren hans... Lenke til kommentar
Nazrac Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Hvis din bror også har Audigy 2 kort så er det VELDIG lett da: 1. Skru ut kortet m/søl fra din maskin 2. Skru ut det REINE korte fra bror din sin 3. Bytt om Enkelt og greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå