simolas1 Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Hei Jeg har tilsammen nå trent i rundt 8 år. I de 8 årene har jeg vært innom litt forskjelige programmer, men likker veldig godt rutinen i RYP og i vår har jeg fått smaken på Myo-Rep. Så det jeg lurer på er om noen har testet en gjennomføring RYP-rutinen med Myo-Rep gjennomføring av sett. Eller om dere har noen gode idèer hvordan et sånn program vil se ut. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Myoreps er bare en metode. Hvis du tenker på å anvende den på øvelsesoppsettet i RYP, altså fullkropp 3 dager i uka, så går det fint. Jeg hadde brukt 3-splitten som Børge Fagerli legger frem i artikkelen sin. Den er mer eller mindre fullkropp uansett. Lenke til kommentar
simolas1 Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Leste igjennom artiklene en gang til i går og satte opp en gjennomføring av RYP etter prinsippene beskrever i Myo-Rep del 3. Valgte å utvide gjennomføringen fra RYP sine seks uker til syv uker. Når det gjellder knebøy så blir ikke det kjørt i Myo-Rep-stilen på anbefaling av det Børge Fagerli skriver i artiklene. Lurer på om jeg skal legge til nedtrekk og flyes, men er redd det blir for stor belastning til at det fungere optimalt. Når det gjelder belastningene på gjennomføringen så må jeg bare finne ut hvor jeg ligger den første uka og ta det videre derifra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå