Ravis Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Raz skriver(ref. lenke) at det er problemer med å få thoroubred prosessorer å fungere på Asus A7M266 hovedkort. http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...ighlight=a7m266 Er det noen som vet om dette fremdeles er tilfelle? Siden min Athlon 1.4Ghz ble ødelagt trenger jeg nå ny prosessor, men jeg skulle svært gjerne hatt en XP1800 evt en annen opp til XP2200, men det kan se dårlig ut. En 1.3Ghz Duron vil virke problemfritt, og den er billig(321 kr). Selv om jeg egentlig aldri har tenkt på å overklokke kan jeg jo klokke denne litt opp så har jeg samme ytelse? Er det noen som kan anbefale det ene foran det andre når en setter Duron løsningen opp mot nytt hovekort m/XP prosessor? Ønsker å bruke noe rundt 1500,- Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Kjøp en duron så lenge, men ikkje forvent samme ytelse som Tbirden. Så sparer du heller litt, og kjøper nytt hk, ram og CPU på samme tid Lenke til kommentar
Ravis Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 Så sparer du heller litt, og kjøper nytt hk, ram og CPU på samme tid Må jeg ha nytt RAM også? Jeg går for nytt hovedkort og CPU nå med det samme. Kan noen anbefale et hovedkort og CPU som fungerer godt i sammen? Jeg ønsker i utgangspunktet å kjøpe en 1.6/1.8Ghz XP prosessor. Må passe sammen med Silent Breeze kjøleren. Jeg ville vært takknemlig om noen kunne listet opp et par brukbare alternativer, jeg tør ikke plukke selv i frykt av å kjøpe inkompatible komponenter. Jeg kommer nok ikke til å begi meg ut med noen overklokking. Takker for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå