J-B Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Heisann. Innleggs tittelen sier vel det meste. Har under flytting prestert å rote bort en del papir, deriblant fagbrevsdokumentasjonen min fra 2004. Noen som kan gi meg hint om hvor jeg kan tilbakeskaffe disse papira?? Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Selve fagbrevet er jeg usikker på, men karakterutskrifter ol der det attesteres at det blir utstedt fagbrev får du hvis du tar kontakt med fylkeskommunen. Be gjerne om en bekreftet kopi, fremfor et duplikat. Duplikat koster penger (alt fra 250-500,-/ark), mens en bekreftet kopi som regel er gratis eller småpenger. Aberet er at du ikke kan ta kopier av de bekreftede kopiene, feks hvis du skal søke på skole ol. Da må du sende inn kopiene du fikk fra fylkeskommunen, mens et duplikat kan du kopiere opp i haugevis. Videre kan du kjøpe deg en mappe der du har alt av vitnemål, attester, arbeidsavtaler, skatteoppgjør, lønnsslipper(?) etc, så du alltid vet hvor du har disse fremover Lenke til kommentar
J-B Skrevet 1. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2011 Takker for svar Hehe, den der diplomen driter jeg i, den er bare stor og stygg. Jeg er ute etter den attesten som ble utskrevet når jeg besto prøven. Får prøve å ta kontankt med fylkeskommunen over helgen Skal også investere i store fine permer, nå som jeg har flyttet til en plass der jeg har plass for slikt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå