Blåbær Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Oppdatert førsteposten, har du flere tips så er det bare å komme med de. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Denne forklarer Google+ ganske bra, og denne har 25 korte punkter som er ganske greit å vite om. Jeg kom også over en side som forklarte hvordan man kan få alle kontaktene fra facebook over til Google+, men finner den ikke igjen. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Det er vel ikke helt mulig å få overført alle kontaktene ennå så lenge vedkommende ikke er med i google +. Da sitter man igjen kun med en adressebok for emailer. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Et søk på "contacts from facebook to google+" så ser det da ut som det er fullt mulig? Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Til dere som trenger invite:Det er en bakdør som går ut på å dele noe (et bilde, en status, whatever) med email-adresser. Disse vil da få en link til det du har delt, og på den siden de kommer til kan du joine direkte. Funket for meg i dag tidlig, og jeg har lagt til mange venner i dag. Delte et dokument, men ser ikke noe muligheter for å bli med der. Hverken for meg eller den som det ble delt med. Ser ut som om de har stengt denne bakveien nå Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Hmm kanskje det går, men var en sær måte å gjøre det på. Gjennom yahoo mail. http://www.tothepc.com/archives/import-facebook-friend-contacts-to-google-plus/ Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Ser ut som om de har stengt denne bakveien nå Det er stadig rapporter på reddit om folk som kommer inn via den metoden. Så det er bare meget tregt, vil jeg tro. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Jeg lagde selv en Yahoo-konto for å få over facebook-kontaktene mine. Det funker sikkert når Google+ slipper alle inn, men når jeg prøvde kom det opp en feilmelding. Satser på at Google reklamerer for G+ på forsiden på google, slik som de gjør/gjorde med chrome. Det tror jeg kommer til å ha stor effekt Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Ett stort minus, vet ikke om google kommer til å gjøre noe med det er at man ikke kan slette noen sitt kommentar. Man må da slette hele opprinnelige innlegget på profilen for å få det fjernet. Så hijacking og slikt er sikkert lett å gjøre. (Regner med at det slikt fremtidig virus kommer til å jobbe) Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Ser ut som om de har stengt denne bakveien nå Det er stadig rapporter på reddit om folk som kommer inn via den metoden. Så det er bare meget tregt, vil jeg tro. Jeg fikk en slik invite og har prøvd å komme inn i 2 døgn no uten å lykkes. Får bare beskjed om at det er fult. Trykt 1 million ganger. Men kanskje det er jeg som gjør noe feil, noen som vet om det utgjør noen forskjell hvilket språk google kontoen din er satt opp med osv? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Jeg inviterte en venninne her om dagen, men da kunne hun ikke registrere seg. Dagen etter funket det derimot, så man må nok bare være tålmodig, siden de slipper inn folk litt etter litt. Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Noen som kan invite meg? Send meg en PM, så gir jeg mail Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Noen som kan invite meg? Send meg en PM, så gir jeg mail Meg også anyone? Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Kan dere lage en egen tråd for invite-begging? Det blir fort vanskelig å prøve å diskutere hvis det tar av. 1 Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Interessant. Blir med i tråden, jeg. Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Slik får du Facebook-venner over til Google+ (dinside.no) Noen som har en invite, eller vet om det er mulig å komme seg inn? Prøvd i flere dager nå :/ Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Jeg brukte hele søndagen på å komme meg inn. Fikk fort en invite gjennom twitter, men det var ikke lett å komme gjennom de få gangene de åpnet opp for flere. Den første gangen jeg holdt på å klare det viste det seg at jeg var 10 måneder for ung, så jeg kom ikke inn. Måtte lage ny google-konto for å prøve igjen, og da slapp de selvfølgelig ikke inn flere igjen. Så hvis det er flere drittunger her, husk å lage en med 18+ 1 Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Kan dere lage en egen tråd for invite-begging? Det blir fort vanskelig å prøve å diskutere hvis det tar av. +1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå