Gå til innhold

Abonnement som kan brukes i Norge og Danmark

Anbefalte innlegg

Hei. Om to måneder flytter jeg til Danmark for å gå på skole der. Jeg har for tiden Ludo som operatør, og siden det ville vært svært dyrt å ha et norsk abonnement i Danmark, tenker jeg å si dette opp og få meg en dansk operatør. Spørsmålet er om det finnes noen norsk abonnement hvor jeg kan ringe og sende meldinger i Danmark uten ekstra kostnadder, i forhold til hva det ville koste i Norge. Finnes det noe slikt, eller blir jeg nødt til å gå over til en dansk operatør?

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utmerket. Takk for svar.

En ting: Jeg ser at det koster det samme å ringe i hele norden, men jeg finner ikke noe om hvordan det er med sms-priser. Er det egen takst på sms, eller er det og en pris i hele norden?

Lenke til kommentar

Utmerket. Takk for svar.

En ting: Jeg ser at det koster det samme å ringe i hele norden, men jeg finner ikke noe om hvordan det er med sms-priser. Er det egen takst på sms, eller er det og en pris i hele norden?

Iflg NetComs hjemmeside koster det 1,06 kr per SMS i Danmark. Prisen for å ringe er 0,45 kr per minutt, men merk at det koster 1,06 kr per minutt for mottak av samtaler i Danmark.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...