Guilemo Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Hei. Om to måneder flytter jeg til Danmark for å gå på skole der. Jeg har for tiden Ludo som operatør, og siden det ville vært svært dyrt å ha et norsk abonnement i Danmark, tenker jeg å si dette opp og få meg en dansk operatør. Spørsmålet er om det finnes noen norsk abonnement hvor jeg kan ringe og sende meldinger i Danmark uten ekstra kostnadder, i forhold til hva det ville koste i Norge. Finnes det noe slikt, eller blir jeg nødt til å gå over til en dansk operatør? Takk for svar. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Netcom. https://netcom.no/pressemelding/-/journal_content/56_INSTANCE_O3hR/10156/59218 Lenke til kommentar
Betty2 Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Netcom flexi kan brukes i hele norden. Lenke til kommentar
Guilemo Skrevet 1. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2011 Utmerket. Takk for svar. En ting: Jeg ser at det koster det samme å ringe i hele norden, men jeg finner ikke noe om hvordan det er med sms-priser. Er det egen takst på sms, eller er det og en pris i hele norden? Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Utmerket. Takk for svar. En ting: Jeg ser at det koster det samme å ringe i hele norden, men jeg finner ikke noe om hvordan det er med sms-priser. Er det egen takst på sms, eller er det og en pris i hele norden? Iflg NetComs hjemmeside koster det 1,06 kr per SMS i Danmark. Prisen for å ringe er 0,45 kr per minutt, men merk at det koster 1,06 kr per minutt for mottak av samtaler i Danmark. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå