Joachim_F Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Dette har vært en uke med massevis av nedlastbart snadder. Les hele saken Lenke til kommentar
cfg Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Må ikke glemme at Steam salget har startet! Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Kjøpte Dragons Lair 2 i ren nostalgirus, men angret etter å ha prøvd det. Det er en fin tegnefilm, men der slutter det også. Lenke til kommentar
haclya Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Alpha Polaris ser intresant ut. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Må ikke glemme at Steam salget har startet! "Selv om dette er en artikkelserie om utgivelser og ikke tilbud, må jeg nevne det store Steam-salget som foregår nå (rett og slett fordi at hvis jeg ikke gjør det, kommer noen til å påpeke at jeg har glemt det i tråden)." 1 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Half-Minute Hero: SMNC er underholdende til tusen. Parodi på alle trege rolllespill men er rent spillmekanisk et mer puzzlegame. Kan ikke bare løpe rundt og herje, må vite hva man skal bruke pengene sine på. Og jo mer tid man bruker, jo mer penger bruker man også. Herlig klasisk 8-bit grafikkstil er den perfekte innpakningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå