TST Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 En smakebit på området som kalles The Savage Coast. Se filmen nå Lenke til kommentar
deac Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Landskapet, monstrene ser fete ut. Liker dog ikke utseende på player characters. Løpeanimasjonene så jo helt horrible ut. Forhåpentligvis er ikke de animasjonene "ferdige" Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Tenkte på Fallout 3 og Silent Hill når jeg så dette. Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Sier meg enig med deac her. Alt så veldig spennende ut, og det har det gjort i en god stund nå. Det er bare løpeanimasjonene og utseende på spillerne i trailerene jeg ikke liker. Jeg mener, alle ser ut som de er laget av plastikk! Lenke til kommentar
ATLW Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Å herregud! Star Wars, Guild Wars 2 og The Secret World... Er så mye å gripe tak i at jeg ikke klarer å holde fast til noe av det! Lenke til kommentar
myndighetene Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Endret 6. mai 2018 av Hansemannan Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Minnet meg faktisk litt om left for dead det her Lenke til kommentar
tommacool Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Skal de hype denne dritten like mye som de hypa Conan også nå. Så er det millioner vis av suckers som kjøper drittet før det i det hele tatt er annmeldt. Kan ikke Funcom holde seg til det de kan best: Single player adventure games (longes journey serien). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå