mcgroven Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Datoen er klar for ultravoldelige Space Marine fra THQ. Les hele saken Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 September? fanken, trodde det skulle bli august jeg :o Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Samme her. Trodde august var satt. None the less. Pre ordret for lenge siden. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Vurderer å preordre for første gang på lenge. CE når jeg først er i gang. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Driter i om det er lik andre slike typer spill. Synes for meg så ser det bedre ut en Gears Of War 2 i spillbarhet og volden. Har alltid likt Warhammer spillene. For eks har jeg spilt Dawn Of War II i 107 timer på 11 uker Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 ser ikke ut som de har jobbet så hardt med grafikken, men minecraft er jo ett bevis på att det ikke er så viktig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå