Gå til innhold

Forslag til folkehøgskole!


Tvitsj

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har nå funnet ut av at jeg ikke gidder å sture på ræva og ta småjobber hjemme frem til neste sommer, så da tenkte jeg at å dra på folkehøgskole ikke hadde vært så galt! Jeg er inne i førstegangstjeneste nå, og får forhåpentligvis lov til å førtidsdimme (dimmer i utgangspunktet i september). Jeg har et stort ønske om å verve meg som kystjeger til neste år, og vil derfor ha en del ut av året på folkehøgskole, som jeg kan dra nytte av når jeg drar på opptak!..

 

Jeg har tenkt en del på idrett, friluftsliv og kampsporter, og det er vel det jeg er mest ute etter, men føl dere fri til å foreslå andre linjer, selvsagt! Jeg har lyst på et utfordrene år, som kanskje ikke bare er kos hele tiden, men noe som er en utfordring og man kanskje blir godt trent av!

 

Er det noen spesiell skole dere kan anbefale? Jeg bor i Larvik og vil helst komme meg vekk, iaf fra vestfold. Jeg så på kickboxinglinja til Stavern folkehøyskole Fredtun, og det så veldig spennende ut! Men "dessverre" er det bare ti minutter unna av der jeg bor, så det var litt dritt..

 

Jeg blir veldig glad for tilbakemeldinger!:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...