Gavekort Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Hei! Jeg har snublet over dette Bitcoin-greiene, og er det første som binder sammen Internett og penger, samtidig som det virker seriøst. Men nå vet ikke jeg helt hva dette er. Det virker ut som en alternativ valuta og økonomi, og som man kan få datamaskinen til å "mine" ved å gjøre intensivt arbeid. Jeg regner med at Bitcoins er like vanskelig å tjene som ekte penger, og det vil ikke trille inn store mengder av dem. Jeg er fortsatt litt skeptisk til dette! Er det noen som har erfaringer med Bitcoin? Er det fremtidens internett-valutta eller nok en av disse "Lockerz"-greiene? Jeg er som sagt ikke ute etter lette penger, jeg er bare nysgjerrig. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Finnes en gigantisk bitcoins tråd på forumet, søk den frem. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2011 Finnes en gigantisk bitcoins tråd på forumet, søk den frem. Glimrende! Beklager for at jeg opprettet en egen tråd. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Finnes en gigantisk bitcoins tråd på forumet, søk den frem. Glimrende! Beklager for at jeg opprettet en egen tråd. Ikke ment som klaging, tenkte mer å påpeke at det faktisk allerede finnes en lang tråd Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg fant den! Leser nå! Tok det ikke som klaging. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå