Long Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Jeg har et problem med batteriindikatoren. Noen ganger fungerer den helt fint og viser batterinivået som den skal gjøre. Men noen ganger (blitt litt oftere i det siste) har den vist et batterinivå som synker drastisk fort. Altså at batterinivået f. eks går fra 80% til 30% på 20-30 min, selv om jeg ikke har noen krevende prosesser kjørende. Og hvis jeg lar mobilen bare være på, så synker den jo til bunnivå og tvinger meg til å lade, selv om det er mye strøm igjen. Men hvis jeg slår av og på mobilen før det skjer, så vil batterinivået være på "normal" nivå igjen og dermed vise riktig hvor mye strøm det er igjen i batteriet. Denne effekten varer kanskje i noen timer, eller dager før batterinivået roter seg til igjen. Har noen peiling på hvorfor dette skjer? Er det en kjent bug, eller er det kanskje noe galt med batteriet? Kan jeg fikse dette problemet? På forhånd takk for svar. Endret 1. juli 2011 av Long Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Dette har så absolutt ingenting med batteriet i seg selv å gjøre. Det er et par ting du kan prøve å gjøre: 1. Formatere mobilen(Resete) OBS! Du vil miste alt du har på mobilen. 2. Oppdatere mobilen med nyeste programvare, hvis dette allerede er gjort må du utføre steg en(beskrevet over) for så og oppdatere mobilen på nytt. 3. Hvis ingen av dele fungere, anbefaler jeg deg å sende mobilen inn til repp, med 5 års reklamasjon og 2 års garanti skal ikke dette koste deg ett øre. (Med mindre du har tuklet med mobilen). Prøv også: 4. Hvis du kjenner noen som har samme telefon, prøv batterier fra dems mobil en liten stund, hvis det samme problemet skulle dukke opp, så har det ingenting med batteriet å gjøre, men er mest sannsynligvis en software feil. ( kan også være en annen komponentfeil, men tvilsomt). Hvis alt ser mørkt ut, prøv: 5. NY TELEFON! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå