Nihilist1 Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Giske er provosert over Northug!!! Denne langrennsslasken stjeler penger fra Norsk Tipping, han skulle heller brukt tid på bingo, eller spilt Keno/Lotto/whatever. Det er dypt umoralsk av Northug å ikke gi tilbake til idretten, når ingen kunne spilt fotball på løkka, ingen kunne løpt 60 meter, ingen kunne kastet spyd, ingen kunne gått på ski, dersom ikke staten fikk bestemme hvilke idretter som skulle ha hvor mye av potten, dersom ikke vi hadde ti tusen lag av funksjonærer. Hvert år spiller mange seg til fant, men det skjer i det minste for en god sak, at staten skal få mer penger, og la det dryppe på våre hellige kuer, barna. Når Northug spiller poker, så bidrar han til at andre spiller seg fant, for at han, og private skal få mer penger. Det går ikke an. Jeg vet han er langrennsstjerne, men nå gjelder norsk lov for alle. Kan vi ikke slenge ham i fengsel for brudd på norges lover i utlandet??? Vi vet jo han har brutt loven, hva hindrer oss? Svømmehallene er dritdyre. Piggsko koster en formue. Jeg har nettopp betalt en halv million for ny krank og nye dekk. Nå syns jeg faen meg det er nok, her må norsk tipping trå til, og det kan man ikke så lenge sånne egojævler som Northug får holde på. Sleng ham i fengsel - nå!!! 2 Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Blablabla. Gambling i seg selv er umoralsk. Festivalminister Giske kan holde kjeften sin. Endret 1. juli 2011 av Gutten fra eventyret Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Kan vi ikke slenge ham i fengsel for brudd på norges lover i utlandet??? Vi vet jo han har brutt loven, hva hindrer oss? Har han brutt lovene i de landene han har spilt i? Nei... Dermed faller han ikke inn under norsk lovgivning. Northug er kul som ikke bryr seg om hva andre synes... 1 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Giske som "sjef" for norsk tippig er jo dobbeltmoralens minister! Gambling er skadelig for samfunnet, men ikke så lenge det er ett statlig monopol? 1 Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Det verste med hele artikkelen er jo at det som tydligvis provoserer Giske mest i hele verden er at noen spiller poker uten at staten Norge får en del av potten i form av skatter og avgifter. Helsekø, fattigdom, menneskehandel, alt falmer i forhold til at Northug er frekk nok til å bruke penger som Giske ikke får noe igjen av. Giske skremmer meg egentlig bare mer og mer for hver gang han åpner kjeften sin, og det er ikke fordi jeg misliker AP så forferdelig egentlig, men alt han sier får meg til å tenke at han må bort fra enhver maktposisjon fortere enn faen. Edit: Skrivefeil. Endret 1. juli 2011 av Lightningwolf 1 Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Så alle som har drevet med idrett i en eller annen form i Norge er umoralske drittsekker dersom de spiller pengespill i andre land. Noen burde hjelpe Giske med å få dratt hue sitt ut av ræva. 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Halvannen milliard. Buhu, det er jo omtrent en Bugg i statsbudsjett-skala. Fordi man har vokst opp under et regime skal man ikke ha lov til å utfordre det? Virker som om Giske ikke setter mer pris på norsk idrett enn at han synes Staten burde slippe å støtte det om sponsorene falt fra. 1 Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Og ingen stiller Giske til ansvar for å drive med korrupsjon, eller at han ikke gjør jobben sin, på lik linje med de andre ministerne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå