Trondr Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Noen som har en ivitasjon og sende? Lenke til kommentar
kennethx Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Tja, en lang venneliste på FB er totalt verdiløs når disse vennene har sluttet logge på FB etter at de flyttet til g+, moahhahhaha Lenke til kommentar
Testdrive Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Tror faktisk goggle+ kan påvirke facebook og hvordan vi bruker nettet ettersom vi mennesker hele tiden er på søk etter noe bedre og annerledes ,og google kan være et slik nytt internett fenomen som vil slå ann. Sikler og venter til det ankommer Norge Lenke til kommentar
St!an Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Har selv boikottet facebook i to år nå. Skulle gjerne prøvd google+, men mangler en invite. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Har konto hos Google+, men blir ikke annet enn at jeg foreløpig lar det ligge og eventuelt ser på random status-updates fra mine teknisk kompetente venner innimellom. Man bruker tross alt en sosial platform for å være sosial, og hvis ikke Google+ klarer å fenge de mindre tekniske kompetente vennene mine så ser jeg inget poeng i å bruke Google+. Men, men.. time will tell.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå