Bent K. Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Bergsjøstølen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Ikke mye å utsette på dette Fine, naturlige farger og gode detaljer. Men hvorfor har du ikke lagt ut dette bilde i større format? Her er det så mange detaljer som jeg skulle likt å studere litt nermere Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 WOW! Enig med wasco, dette bildet fortjener større format. Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 1. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2011 Takker for den Wasco! Hadde dette formatet klart da jeg skulle maile noe av bildene jeg tok, og valgte snarveien ved å legge ut dette. Så har ingen god til hvorfor dette formatet - men angrer jo på at jeg ikke la ut et større. Retter opp ved neste bilde! Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 WOW! Enig med wasco, dette bildet fortjener større format. Takker for den! Ikke hatt tid til å utforske "nye" digit i særlig grad, så har først nå funnet ut av dette med utlegg og større størrelse. Blir nok til det fra nå av! Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Heisann! Dette er kun en test på å kunne svare på en evaluering, prøver å finne ut forskjellen på SVAR i forhold til MULTISITAT. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 For å teste multistat, så lønner det seg å trykke på multisitat på flere enn en post før du trykker på svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg