manna420 Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Hei Blir stadig plaget av blåskjerm. Dette skjer gjerne under omstart av PC`en. PC`en kan være oppe i flere dager uten at den går i blåskjerm, men da jeg skal restarte den så kommer den plutselig opp og restarter PC`en brått. JEg har installert debugging tool og laget tekst fil av dmp filen som den lagrer under blåskjermer, så hadde vært fint om noen kunne se på det og fortelle meg hva det muligens kan være. Utifra det jeg har lest så har jeg mistanke om at det enten er en driver feil eller så er det Samsung Kies programmet som gjør et eller annet. Kan noen hjelpe meg her er dere snill. Vedlagt ligger txt fil av dmp filen. debuglog.txt Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Avinstaller daemon tools. Ene driverfila der som er skada og gir deg blåskjerm periodisk.Deretter søker du etter d347bus.sys og sletter alle kopier av den. Endret 1. juli 2011 av traskas Lenke til kommentar
manna420 Skrevet 5. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2011 Avinstaller daemon tools. Ene driverfila der som er skada og gir deg blåskjerm periodisk.Deretter søker du etter d347bus.sys og sletter alle kopier av den. Beklager så meget at jeg ikke har gitt tilbakemelding før nå, men jeg tok og gjorde det samme dagen du skrev. Har ikke sett noe blåskjerm til nå, så regner med at det er i orden. Tusen Takk for hjelpen, trodde hele tiden det var noe med Samsung Kies å gjøre jeg :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå