Gå til innhold

Mitt bilde

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal ut å ta bilder i dag med mitt nye kamera GH2 som jeg henter på posten senere i dag.

Jeg ønsker å lære mye mer om bilder, min hovedkunnskap ligger på indy film making.

Og da skulle jeg gjerne hatt noen innspill om hva du faktisk savner å se?

Mye bilder går igjen, og jeg vil gjerne ha en skikkelig utfordring på hva som hadde vært kult og unikt og som krever en del teknikker for å få det til å se bra ut.

Noen som har noen innspill? Så tar jeg utfordringen og legger det/dem opp i kveld :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er usikker om bildekritikken er rette stedet for denne posten - hit skal du når du har noe klart.

Et godt sted å begynne, er månedens utfordring. Og da har du tre uker på deg :) Og besvaringen på den utfordringen postes her.

Jeg vil tro at du får en stor nok utfordring i å lære deg kameraet de første dagene. Spesielt ettersom du kommer fra film-siden. Stillbilder er en annen verden og krever en noe anderledes tilnærming.

Lenke til kommentar

Tusen takk for innspill.

Ja du har nok rett, mye tilpasning til kamera må jeg nok belage meg på.

Skal se hva jeg kan få til i løpet av dagen ang bilde/r.

Blir å oppdatere første post med dette, om ikke moderator velger å slette tråden. Noe jeg ikke har noe i mot da jeg sikkert har brutt reglene litt ;)

Lenke til kommentar

Jeg sletter ikke tråden, men stenger den. :) Så kan du gjøre som tomsi42 sier, og heller opprette en ny tråd her i Bildekritikk når du faktisk har tatt bilder du vil vise frem.

Hvis du likevel vil bruke denne tråden, men redigere innholdet og tittelen, kan du sende meg en PM.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...