mcgroven Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Nå kan flere spillere kose seg med plattformperlen. Les hele saken Lenke til kommentar
lain Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Nice. Jeg har hatt lyst til å spille dette en stund, håper det blir lansert på steam når det kommer på pc. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Herlig spill. Det er godt å se at flere spillere får sjansen til teste denne perlen. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Jada! Dette var virkelig gode nyheter. Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Flott! Jeg unner flere å få spillt dette kunstverket. Jeg spilte gjennom hele spillet på to dager. Kun noen timers søvn som avbrøt meg. Stemningen er helt fantastisk. I den siste tiden har det blitt mindre og mindre spilling pga av at alt som kommer er bare det samme oppgulpet i kamuflert forpakning. Dette er anderledes. Anbefales!! Lenke til kommentar
DanielVikan Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Kjøpte dette spillet dagen det kom ut og runna det etter ca 3-6 timer Veldig bra spill. utfordret meg veldig mange ganger med båte Timing og Hjernetrimm ^^ KJØP DETTE SPILLET Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå