mcgroven Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Ny kommentator inn for den skandalerammede eksperten. Les hele saken Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Endelig er Gray vekk! Er drit lei av å høre om Leeds som ikke kan "be seen as clear favourites". La oss håpe Smith har noe mer fornuftig å si om klubben i mitt hjerte! Lenke til kommentar
fluxxx86 Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 at andy gray ikke kommer med i fifa 12 var jo allerede klart sekundet etter han dret seg ut på tv,med tanke på den "rene" stilen ea sports kjører....og synes de kunne tatt med norsk kommentator også (kenneth fredheim),med tanke på at de har SVENSK! Lenke til kommentar
zyaN Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Håper Smith har mye positivt å si om Arsenal! Men ja, skulle hatt norske kommentatorer, selvom det til tider suger balle. Tenker da på this is soccer, hvor jeg tror han fra NRK var kommentator. Lenke til kommentar
Naglehuff Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Håper Smith har mye positivt å si om Arsenal! Men ja, skulle hatt norske kommentatorer, selvom det til tider suger balle. Tenker da på this is soccer, hvor jeg tror han fra NRK var kommentator. Actua Soccer var det. *KNEgg* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Hva med norske kommentatorer? møkklei å føle at jeg ser på utenlands tv med norske fotball lag. Lenke til kommentar
espen88 Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg vil heller ha et engelsk kommentator par som er ekstremt bra med mange varierte setninger enn en norsk tulling som er mer begrenset. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 ^- This! Også vil jeg at Blur sin Song 2 skal være fast intro-sang! Lenke til kommentar
SkyrimBlirRått! Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 alan smith er også tidligere united spiller og nå newcastle hvis ikke jeg har fått med meg feil da... Lenke til kommentar
zyaN Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Vil det være mulig å avbryte en simulering som i tidl. spill i fifa12? Noen som vet dette? Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Hehe er ikke den Alan Smith det er snakk om. I så fall eldes han ekstremt fort, jfr. bildet i artikkelen Lenke til kommentar
alexanderb Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 savner han allerede! mine favoritter var dog John Motson + Chris Waddle + MarkLawrenson. det var tider det. også Arne Scheie på Actua Soccer 2, som nevnt tidligere. Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 ^- This! Også vil jeg at Blur sin Song 2 skal være fast intro-sang! Detta kan du velge sjølv, kan f.eks gjere det no på FIFA11. Lenke til kommentar
KnownToOwn Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Scheie og Drillo hadde vært helt suverent som Fifa 12 kommentatorer. Da veit du at du får facts servert. Lenke til kommentar
Vollinho Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) alan smith er også tidligere united spiller og nå newcastle hvis ikke jeg har fått med meg feil da... Alan Smith er tidligere Arsenal og Leicester spiss. D er ikke han Smith som spilte i United. Veit faktisk ikke hvor han spiller hen nå jeg Endret 2. juli 2011 av vanVollvik Lenke til kommentar
kongeie Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Golden og Elvestad hadde vært fett! Lenke til kommentar
Syn-Sam Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Her er det jo bare en mann som gjelder: Nils Johan Semb! Vi kan nevne klassikere i fleng her fra tidligere mesterskap. "Og så kommer Kæævvvt for nederlendera, han er .. aauutstænding!" "Jeg kan ikke få sagt hvor viktig det er å score mål i fotballkamper" "Scorer du ikke mål, vinner du ikke kampa, så enkelt er det" "Det er så viktig å få det første målet. Scorer du det første, har du et overtak" Eller som nrks radiokommentator sa "og her på Vålerenga stadion står det 0-0 mellom Vålerenga og Lyn, men det kunne like gjerne vært omvendt". Endret 4. juli 2011 av Syn-Sam Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Du glemmer Sembs personlige favorittord: Klasse. Alt er klasse, superklasse, verdensklasse, topp klasse, mesterklasse etc. etc. Nei, er jeg den eneste som muter kommentatorene og snurrer en plate istedet? Kommentatorene er stort sett ubrukelige med all sin repetering og analyser som er helt feil. Lenke til kommentar
Syn-Sam Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 og naturligvis kompetanse. "Stor spisskompetanse". Ordspill. vel, vel, men ubrukelig som uttrykk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå