Bjoervik Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Skriver på engelsk, fordi jeg skreiv dette først på en engelsk side! Har ikke tid til å skrive på norsk, jobb! So my PC started to go slow yesterday, so then I figured I could just formate it back to factory settings. I did this shit with Acer eRecovery. It goes all the way through, and it turns itself off, and I thought that was the part it just turns itself back on and continues the setup.. ..well, it didnt! So I pressed the powerbutton and when it startsup it seems OK, but after 5-10 sec I get something like this screen "BOOTMGR IS MISSING. PRESS CTRL+ALT+DEL.". About that time I start to get really pissed off. So I try again, still the same, and when I try to press F2 for setup for F12 for change boot device I get this screen with a bunch of writing, and a "check cable" and "Operating System not found.". Pretty obvious it went to the shitter, and only way I see it gettin fixed is by getting some shit from Acer. But hell no I'm not turning it in, cus the wait is too long. Could anyone help me? Thanks! Lenke til kommentar
Bjoervik Skrevet 1. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2011 Ingen? Tror jeg kanskje vet det selv, men før jeg får det skriftlig gidder jeg ikke prøve engang! Åpne dekselet og sjekke om kablene står ordentlig i? Men jeg får jo ikke installert det på en partionsjon på PC'n heller, siden jeg står bom fast (OM ikke kabelen skulle funke.) Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Du får beskjed om "check cable" fordi den prøver å boote fra nettverk, sikkert fordiden ikke finner noe å boote på fra HD. Mest sannsynlig er din harddisk FUBAR, og må byttes. Endret 1. juli 2011 av BearCat Lenke til kommentar
Bjoervik Skrevet 1. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2011 Ja, regna med at den var fucked beeeeyoooond, så jeg bare sendte den inn til Acer jeg. Prøvd alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå