EinarEriksen Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 I denne artikkelserien skal vi ta deg fra A til Å i Android-verdenen. Guide: Android-skolen - del 1 Lenke til kommentar
EnvyAndroid Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg trodde først dere hadde laget en "a: b: c:" artikkel (a-å) Dere kunne jo kanskje vist standard skjerm oppsett, slik at folk flest kjenner seg igjen Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 gleder meg til de neste delene. skaffet meg min første andriod mobil for ikke lenge sia og lærer stadig nye ting Lenke til kommentar
Taggart Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Nesten genialt! MEN hadde det ikke vært bedre å legge ut linken til LG Optimus 2x tråden slik at alle kan se hvor mye problemer "denne" jævelskapen er plaget med? Da kunne man jo holde seg unna skiten og unngå alle problemene, og behovet for en guide minimeres jo også betraktelig... 1 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Aller viktigste med Android er root. Helt utrolig at Google har fjernet root funksjoner fra Market. Åpen kildekode my ass. Lenke til kommentar
pawlo20 Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 men er det noen som vet når den kommer med NFC teknologien ? Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Aller viktigste med Android er root. Helt utrolig at Google har fjernet root funksjoner fra Market. Åpen kildekode my ass. Hvorfor? Jeg har selv rootet min HTC Desire. Bortsett fra at jeg kan bestemme hvor enhver app skal ligge (internminne/sd), et par programmer som krever root (ingen veldig viktige) og egen ROM (CyanogenMod) så ser jeg egentlig ingen veldig store fordeler med å roote. Det er svært lite jeg føler jeg får gjort med den nå, som jeg ikke kunne før. Så hva har jeg gått glipp av? Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Min Samsung Galaxy S kan ved root frigjøres mye mer minne en hva Samsung har som default. Man kan dermed betraktelig øke hastigheten på telefonen. Lenke til kommentar
herman76 Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 NFC er tilgjengelig på min Galaxy Nexus, men google wallet er ikke tilgjengelig i norge ennå. Root.. Alt etter brukeren. Eksempel på programmer som trenger ROOT tilgang er "Titanium Backup/Root explorer/ROM manager/Quickboot osv.). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg