Complain Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 (endret) Heisann! Jeg har lastet ned diverse programmer fra Cydia, men programmene dukker hverken opp i Winterboard eller SpringBoard, til tross for at ut utvikleren påstår at programmet skal dukke opp i SB. Jeg har lastet ned programmene det gjelder flere ganger uten å finne lykken. Det er snakk om flere programmer, men i all hovedsak "50 wallpapers" o.l. Jeg lurer også på om det er et gratis program/app der ute som gjør at jeg kan sette passord på hver enkelt app, gratis. Lockdown(gratis) støtter ikke 4.0+, og Locktopus koster penger. Er det andre alternativer? Takker for hjelpen. Endret 6. juli 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
Complain Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2011 Løste dette problemet selv. Kom tilfeldigvis over iFile i Sections. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Flott at du oppdaterte tråden, merket den som løst og presenterte løsningen. Forumet hadde vært et bedre sted om alle gjorde slikt. Lenke til kommentar
Complain Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 Hvorvidt det gjelder Wallpapers må du i iFile lete i /var/stash/wallpapers for de som skulle undre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå