Sebbz Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 (endret) Hei, i går la jeg inn et nytt grafikkkort i pcen min. Jeg kjører nå SLI med ett Gainward GTX 560Ti "Golden Sample" og ett MSI GTX 560Ti "Twin Frozr II". Etter jeg la inn det nye grafikkkortet og tok på SLI-broen, så vises ikke oppstarten av pcen på skjermen min. Dette gjør at jeg ikke får komme inn på BIOS. Ja, jeg har prøvd å plugge skjermen til hovedkortet og alle andre mulige porter på pcen. Noen som vet hva problemet er? Og i tilfelle det skal hjelpe noe så kan jeg si specsene mine: Hovedkort: ASUS P8Z68-V PRO Grafikkkorter: Gainward GTX 560Ti "Golden Sample" & MSI GTX 560Ti "Twin Frozr II" Prosessor: i5 2500k RAM: Corsair Vengeance 8GB CL8 Endret 30. juni 2011 av Sebbz Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Ville ha startet med å prøve kortene, ett om gangen. Lenke til kommentar
Sebbz Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2011 (endret) Får prøve det i morgen Takk for raskt svar ^^ Endret 30. juni 2011 av Sebbz Lenke til kommentar
Sebbz Skrevet 1. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2011 Ville ha startet med å prøve kortene, ett om gangen. Det virket, måtte bare ta ut strømkabelen til det ene grafikkkortet og disable SLI i Nvidia kontrollsenter Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå