Tastatur Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Hei, har tenkt å kjøpe meg Galaxy Tab på eBay, og derfor lurte jeg på om den funker helt fint i Norge, utenom 3G-og telefonfunksjonen ikke virker, og at jeg får Norsk språk, og kan opdattere i Kies. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Hei Jeg lurer.. Hvor mye sparer du egentlig på og kjøpe den på ebay? Husk at tollen skal ha sine 25%. Og reklamasjonsretten du får her i Norge, den er vel verdt noe den og? Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 1. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2011 Sparer 1000-1500 kr. Av alle de som selger den for 1800-2200 er det vel noen som kan sette ned verdien på pakken. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 I prisguidenligger den fra 2990,- i norske nettbutikker. Etter frakt og om den blir stoppet i tollen, så tror jeg ikke du havner så mange hundrelappene under. Og skulle den slutte og virke etter noen månders bruk, så har du ingen reklamasjonsrett på produktet. Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Prisen jeg skrev var inkl. frakt USPS Expresss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå