hoppskotch Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg er en gutt som er veldig musikkinteressert. Jeg hører og spiller veldig masse musikk av alle typer, og nå i det siste har jeg fått en del penger. Derfor begynte jeg å spekulere litt på hva jeg kunne bruke pengene på, og det førte til at jeg begynte å tenke på å investere i noe jeg brenner skikkelig for Jeg tenker altså på å kjøpe noen saker og ting og lage et lite "hjemmestudio", men bør jeg gjøre dette? Jeg kan jo spille gitar, trommer, piano og bass. Det jeg er litt mer tvilsom på er om jeg kan synge. Har jo hørt at jeg kan det og at jeg treffer toner osv. Og man kan vel også lære veldig masse innen synging av å spille inn og høre seg selv ? Pluss at jeg har masse eget materiale jeg absolutt har lyst til å spille inn og høre hvordan det blir.. Det er altså vokalen min som gjør at jeg lurer litt på om jeg bør gjøre dette Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Burde vel egentlig vært postet i Musikkskaping og Instrumenter. Uansett, kjør på hvis du kan spille flere instrumenter. Du finner alltid noen som du kan få til å synge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå