Konto brukes ikke Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Damen må ha seg ny telefon og hun liker knapper på tlf. Så har du et forslag på en god telefon til henne? Behovet er: Gode knapper å skrive med Godt kamera (trenger ikke de beste) Godt batteri God skjerm (trenger ikke det beste her heller, men såpass at man ser f.eks bilder helt greit og med ok kvalitet) Tror hun ville ha nokia, men kan vel overtale henne til annet - men meny må være like enkel tror jeg. Har nesten ikke sett slike telefoner i det siste - virker som alt er smart-telefoner uten knapper nå Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2011 (endret) Så litt klumpete ut syns jeg - veldig bred. Vet hun like forholdsvis små tlf. Men er notert edit: hehe, FB tlf og når hun ikke har FB engang ^^ Endret 30. juni 2011 av kandasa Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Nokia E5 og Nokia E72 oppfyller kriteriene om at det skal være Nokia og tastatur. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 1. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2011 Nice, skal sjekke de ut Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 1. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2011 Denne ble ikke helt etter kriteriene da men ... Nokia E5: (test teknofil) Liten skjerm, ikke frontkamera, små og stive taster, Symbian S60, svakt kamera.0 Denne ble litt bedre, men litt bortkastet med qwerty når det er så trangt og knotete - nesten bedre med vanlig knapper med avstand mellom da kanskje? Nokia E72: (test teknofil) Tastaturet blir for smått og knotete for vår del Skjermen burde vært større HTC ChaCha ser jo sånn sett flott ut med avstand mellom knappene, men finner ikke noen test på den (er så dårlig i engelsk, så disse hjelper meg dårlig) - kanskje den som er nærmest kriteriene til nå? (foruten at det ikke er nokia, men HTC er vel ikke helt herpa på brukervennlighet i menyene?) Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Meste spennende som kommer om dager er tasteløse telefoner. Om du vurderer E5, eller E72, burde du også ta en titt på E6, som er første Nokia telefonen som kommer med den nye Symbian oppdateringen "Anna". Selv hadde jeg heller valgt ChaCha siden jeg foretrekker Android fremfor Symbian, men her kommer det litt ann på hva man skal bruke den til. http://www.amobil.no/artikler/nokia_e6_paa_vei_til_butikken/98713 http://www.droidnytt.no/2011/02/htc-salsa-og-htc-chacha-presentert/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå