kvakse Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Hei, jeg skal kjøpe meg en ny bærbar som jeg skal installere Linux på. Den må derfor være kompatibel med dette. Jeg skal ikke spille spill, så derfor ønsker jeg kun Intels integrerte GPU (som virker bra i Linux). Jeg tenker i5, 4-6 GB RAM, 17" skjerm, IKKE Nvidia/ATI-GPU. Når jeg kikker på prisguiden til hw.no, er det lite utvalg som fyller disse kriteriene. Er det noen som vet om noe som kan være aktuelt? Lenke til kommentar
kvakse Skrevet 1. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2011 Noen som har erfaring med Multicom Xishan W252? Er spesielt interessert i å vite hvordan den er på viftestøy. Lav viftestøy har høy prioritet hos meg, jeg irriterer vettet av meg når PCen bråker. Bare 15,6 tommer skjerm, men det kan jeg leve med. Ellers virker den perfekt: Kan velge med SSD (ikke mange laptop-modeller på markedet med SSD), kan velge vekk Windows og spare 500 kr. Lenke til kommentar
kvakse Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 Jeg endte opp med å kjøpe Xishan W252. Ganske skuffet med tanke på viftestøy. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 fyr opp noe musikk =) fungerer alltid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå