Silent Copper Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 hei!! jeg kjøpte meg deler og byggde meg en pc i mai,, alt har gått bra,, men nå har min makstor 80GB 8mb cache begynt å lage en knarke lyd når den jobber,,, har vært en del på lan så det kan hende den har fått et lite støt,, men jeg tror ikke det.. er det noe jeg kan investere i som gjør slutt på denne lyden eller demper den,, er det kanskje en fabrikk feil sånn at jeg kan få en nyen på garantien?? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 På dette stadiet ville jeg vært rask med å ta backup av viktige filer, fordi det virker som hdd'en er iferd med å ta kvelden, dessverre. Joda, hvis den kræsjer ( 3 års garanti ? ), vil du få ny på garantien. Tror du kan laste ned et diagnose-program fra Maxtor. . Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 har det skjedd med deg?? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 har det skjedd med deg?? Ja, 2 ganger. Ca. 1 av 20 hdd'er kræsjer før garanti-tiden er ute. Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 oki,, eh du,,kan du gjøre meg en tjeneste, klarer du å finne det diagnose programet?? Lenke til kommentar
wil Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 her finner du noe skjønner du: http://www.maxtor.com/en/support/downloads...tm?powermax.exe håper dette hjelper deg litt. tror det skal være for 80 GB maxtor disker Lenke til kommentar
gspr Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Få ut all viktig data så snart som råd er, og kontakt stedet du kjøpte disken. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 oki,, eh du,,kan du gjøre meg en tjeneste, klarer du å finne det diagnose programet?? http://www.maxtor.com/en/support/downloads...ds/powermax.htm . Lenke til kommentar
wil Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 oki,, eh du,,kan du gjøre meg en tjeneste, klarer du å finne det diagnose programet?? http://www.maxtor.com/en/support/downloads...ds/powermax.htm . hallo, er det noe vits i å skrive en ting to ganger? det var jo akkurat den linken jeg ga han. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 oki,, eh du,,kan du gjøre meg en tjeneste, klarer du å finne det diagnose programet?? http://www.maxtor.com/en/support/downloads...ds/powermax.htm . hallo, er det noe vits i å skrive en ting to ganger? det var jo akkurat den linken jeg ga han. For det 1-ste: Linken min inneholder forklaring på hva han skal gjøre med fila. 2. din link er ei .exe-fil, og er altså ikke den samme 3. hvis du leser tidsforskjellen på innlegga, så visste jeg ikke at du hadde lagt inn en link 4. hvis du skal være så forbaska kritisk mot andre, så får du lære klokka først ! . . Lenke til kommentar
staljin Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 På dette stadiet ville jeg vært rask med å ta backup av viktige filer, fordi det virker som hdd'en er iferd med å ta kvelden, dessverre. Joda, hvis den kræsjer ( 3 års garanti ? ), vil du få ny på garantien. Tror du kan laste ned et diagnose-program fra Maxtor. . Min lager de lydene siden jeg kjøpte den og ikke noe problem. Staljin Lenke til kommentar
Zink Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Min lager de lydene siden jeg kjøpte den og ikke noe problem. Staljin OK, da ville jeg sett lysere på saken ( har ikke hatt en Maxtor av nyere dato ) - det ligner bråket fra en IBM 75gxp like før den rytmiske klakk-klakk-lyden setter inn, og da var det bare å heise flagget på "halv stang". ...men likevel, hvis en markert ny lyd hadde begynt å låte fra det indre av hdd ( uansett merke ), og det ikke var selve skrufestet som var årsaken ( skrammel ), så ville jeg nok uansett sendt den til sjekk. . Lenke til kommentar
wil Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 oki,, eh du,,kan du gjøre meg en tjeneste, klarer du å finne det diagnose programet?? http://www.maxtor.com/en/support/downloads...ds/powermax.htm . hallo, er det noe vits i å skrive en ting to ganger? det var jo akkurat den linken jeg ga han. For det 1-ste: Linken min inneholder forklaring på hva han skal gjøre med fila. 2. din link er ei .exe-fil, og er altså ikke den samme 3. hvis du leser tidsforskjellen på innlegga, så visste jeg ikke at du hadde lagt inn en link 4. hvis du skal være så forbaska kritisk mot andre, så får du lære klokka først ! . . sorry altså det var ikke meningen, men det er så mange som har dårlige kommentarer til meg skjønner du. å jeg trodde at du la ut den linken fordi at han skulle slippe å trykke på linken som jeg la ut. virkelig sorry altså. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 sorry altså det var ikke meningen, men det er så mange som har dårlige kommentarer til meg skjønner du. å jeg trodde at du la ut den linken fordi at han skulle slippe å trykke på linken som jeg la ut. virkelig sorry altså. Oops, beklager og takk for oppklaringen - er mange som har nytte av forskjellige vinklinger ( min/ din og andres ), mens noen igjen ikke orker annet enn proffe anvisninger med pondus og en joystick i hjernen. ( ok, dette var off-topic så det holder ) . Lenke til kommentar
fredster Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Knarkelyder ! Som i snufs, snufs... døøøhh, harru noe schpenn elle stæsj elle no`elle ? Seriøst, så ville jeg tatt ut det jeg hadde trengt å ta vare på av info. og ringt de du kjøpt den av. Ikke skriv først, men ring å si at du vil snakke med en som har BESLUTNINGSMYNDIGHET i bedriften. Gjerne salgs- eller markedssjef, for de pleier å skjønne hvor mye en fornøyd kunde er verdt !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå