Morten A.R Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Hehe sweet! vurderer å oppgradere til 7D eller 5D, men usikker på om jeg virkelig trenger fullformat. Har selv 50mm fra canon, utrolig fornøyd! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) En liten samling i fra jobben jeg har gjort forrige uke. Dette er jo bare noe av alt det jeg har jobbet med. Skulle gjærne delt å vist dere de gode portettene jeg har fått denne uka. Men kan desverre ikke legge ut alt av det. Derimot har lokalavisa kjøpt mye bilder av meg. Så hvis noen vil kan de se litt her : http://www.varingen.no/Diverse/Bildegallerier/Bildegalleri/tabid/420/AlbumID/50188-963/language/nb-NO/Default.aspx (ikke jeg som har alle bildene, men det ser dere jo) Veldig gøy å se litt annet enn bilder av diverse fotballspillere fra din side! Portrettene på varingen.no satt som et skudd, og noen ordentlig gode repostasjebilder hadde du også. Gratulerer med fin sommerjobb Endret 3. juli 2011 av FredrikV. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Prøver å teste ut andre brennvidder - hvilken brennvidde vil man ha neste fastobjektiv i, tro? I dag: 24mm. ISO 100, 24-70@24mm, f/4.5, 1/200s 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Norges korteste 50-sone Antakelig... Jeg parrer med Norges korteste stedsnavn Helt sikkert Endret 3. juli 2011 av Nautica 3 Lenke til kommentar
H_Treider Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Hehe sweet! vurderer å oppgradere til 7D eller 5D, men usikker på om jeg virkelig trenger fullformat. Har selv 50mm fra canon, utrolig fornøyd! Med tanke på fov, så er jo 50mm (imho) klart best på FF - i hvert fall når man vandrer rundt i en storby og gjerne vil ha med litt i bildet Nok prat, legger ved et bilde til IMG_0064 by H.Treider, on Flickr 5 Lenke til kommentar
Breni Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Mitt siste bilde tatt med LX5 Du avsluttet i hvert fall med et flott bilde! Prøver å teste ut andre brennvidder - hvilken brennvidde vil man ha neste fastobjektiv i, tro? Dette var snasent Jeg har sansen for portretter på vidvinkel. Hva med Canon sin 14mm F2.8L? Prøvde den her om dagen og - Dæven, det var kvalitet! Det var riktignok på crop. Blir kanskje litt for vidt på FF for portretter? Meget pene bilder. Fin location og lyssettingen er god snacks! Lenke til kommentar
Morten A.R Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Intet spesielt bygg, men likte skyene/himmelen Untitled by Morten Rødahl, on Flickr Lillehammer kirke Lillehammer church by Morten Rødahl, on Flickr Endret 3. juli 2011 av Morten Rødahl 4 Lenke til kommentar
TGB Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Fra dagens økt i studio (ser nedskalering gir litt mystiske effekter i det fine mønteret i buksa) 3 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Intet spesielt bygg, men likte skyene/himmelen Untitled by Morten Rødahl, on Flickr *snip* Det er så bra at du fortjener en femtilapp. Men jeg er for trøtt til å stå opp og dra på postkontoret i morgen. Så det får bli en annen gang. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Et til fra dagens shoot; 100% naturlig lys 3 Lenke til kommentar
egilh Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Enda ett Panorama fra hytta: Auesøya Panorama by egilh, on Flickr Endret 4. juli 2011 av egilh 2 Lenke til kommentar
egilh Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Litt minimalistisk: 10403 by egilh, on Flickr 10332 by egilh, on Flickr 10329 by egilh, on Flickr 10327 by egilh, on Flickr En krabat fra dyrehagen i Kristiansand: 10188 by egilh, on Flickr Endret 4. juli 2011 av egilh 3 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2011 Litt minimalistisk: Stort sett kun hvite firkanter med "This photo is currently unavailable" lastet opp til flickr via LR? 1 Lenke til kommentar
egilh Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Litt minimalistisk: Stort sett kun hvite firkanter med "This photo is currently unavailable" lastet opp til flickr via LR? Jepps .. Vises fortsatt her, men endrer innlegget. Har nok vært borti republish knappen i LR. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Himmelen var ekstra fin i går. Labbet ut og tok et par bilder. 3 Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Tatt med mobil kl 5 på morgenen 6 Lenke til kommentar
egilh Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Ett uhøytidelig portrett: 9870 by egilh, on Flickr Naturlig lys 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå