Larsenio Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Kona sett gjennom "Lensbaben" Maria i Larsenios photostream Lenke til kommentar
Breni Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Etter at Breni gjorde meg oppmerksom på den nedlagte beinmels-fabrikken på Mogreina så måtte jeg jo ta turen. Men det var tydeligvis akkuratt for sent, for slik så det ut der da jeg kom dit: Huff, et trist syn.. Var uansett et flott bilde av gravmaskinen Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Kona sett gjennom "Lensbaben" Jarle Bernhoft på Canal Street i kveld - leverte full pupp... Les mer her:Canal Street festival i Arendal Endret 29. juli 2011 av flageborg Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Fin kveld horisont by josteinsen, on Flickr 1 Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Litt bilder fra fjellturen i ingenmanns land alle bildene Herlige bilder, AnnetteM! Tusen hjertelig takk Larsenio Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Hoverfly by torbus, on Flickr In For Landing by torbus, on Flickr 5 Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 ISO 100, 18MM (Sigma 18-200MM), F/3.5, 8sek. Bildet ble tatt 29.07 klokken 22.12. Brukt Image Data Converter og Photoshop CS4. Kommentarer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Altfor mørkt etter min smak.. Bildet skulle gjerne ha vært noe lysere spør du meg.. Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Enig med Istereo, bilen skiller seg ikke nok ut fra bakgrunnen, detaljene i sidene på bilen er eller ikke synlige nok for min smak. Men et artig forsøk, det skal du ha. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 laget en liten serie til med henne: misplaced and stryke a pose 4 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2011 Du får mye ut av den kofferten, DeViSoR Og modellen. Liker denne sort/hvit utgaven. (psst. Det heter vel "Strike a pose") Jeg bidrar med et lite stemningsbilde fra Fredrikstad: Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 ja fanken.. jeg betalte tross alt 50kr for den kofferten. Neste steg er å bruke den til baby bilder så da har den tjent inn sine utgifter. takk og lov at jeg skrev det rett på bloggen min Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Noen ganger hater jeg fjorder. De ser skjev ut, men er rett. Jaja, det gir vell bildet et unikt touch. lol 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Et par dystre HDR-bilder fra en liten tur ned på kaia, og et par bilder av nye pusen Nice HDR-bilder, og gratulerer med ny pus, utrolig søte bilder av den Litt bilder fra fjellturen i ingenmanns land Kjempeflotte bilder, spesiellt det siste var nydelig. Det av sauene var utrolig artig også Hoverfly In For Landing Om det er det jeg tror det er, så må jeg si jeg er imponert, er jo så og si umulig å få fanget de i lufta! Har prøvd meg på å fange samme flua selv, men da mens den satt stille et lite øyeblikk. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Nå er jeg nesten tom for bilder Her er to stykk "A/D" bilder... 2 Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) Årets julekort bilde?? Vi har alltid tullebilder, men ser ut til at det var jeg som overdrev mest da *bidet tatt bort* var kun lagt ut temporært pga barna Endret 1. august 2011 av AnnetteM 3 Lenke til kommentar
fototim Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Noen ganger hater jeg fjorder. De ser skjev ut, men er rett. Jaja, det gir vell bildet et unikt touch. lol Skeivt er det nye rett. Av og til må man gjøre feil for at det skal se rett ut. Og noen ganger blir det bare feil uansett. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Whoa! Klarte å laste opp et bilde fra hytta, ved å bruke Galaxy S2 som modem.. Det gikk trægt. 1 Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 @Lynx-: Virkelig flott bilde fra en flott gruveby. Håper jeg får muligheten til å dra til Røros igjen om ikke så alt for lenge. Takk for det! Røros har masse å by på fotomessig ja. Tar masse bilder for tiden i forbindelse med boka så det blir vel å poste noen rejects her med jevne mellomrom. Du må gi lyd fra deg hvis du skal oppover hit så kanskje jeg kan vise deg noen, motivmessig, skjulte skatter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå