CFM Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Nå er allerede dagen rundt en time kortere. Da er det ikke lenge igjen til jul, vinter og slaps! Endret 28. juli 2011 av CFM Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Gjorde en liten paintball jobb i helga, men legger dem i spoiler slik at de som ikke vil se slike bilder skal slippe. Her er et lite utvalg: Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Kjøpte meg en WE Desert Warrior (Airsoft), som er en rimelig tro kopi av det ekte våpenet. Laster ikke opp i så god oppløsning nå, ettersom jeg ikke har bildene på denne maskinen og bare kopierte fra face x) Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Nå er allerede dagen rundt en time kortere. Da er det ikke lenge igjen til jul, vinter og slaps! Henta posten til mor i dag, og såg bilder av "julens broderier" så ja, jula og snøen er ikkje så langt unda Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 @snikpellik - det var vel rimelig kort etter smellet. Ja, det var rett etter, bare et par minutter.. har flere bilder men mange av de egner seg ikke å legge ut her. Skal se om jeg finner noen flere som kan puttes her senere. Lenke til kommentar
MRustad Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Noen bilder fra Oslo. Legger også med en video jeg lagde: Endret 29. juli 2011 av MRustad 2 Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Unnskyld meg, kanskje jeg er litt surmaget her, men hva er det det går i når folk legger ut random pics i denne tråden som f.eks to pistoler eller annet tilfeldig tatt med mobilen? Jeg mener at denne tråden bør være forbeholdt bilder man ønsker å vise fram fordi det forteller en historie og/eller har en kunstnerisk kvalitet der motivet eller belysningen/bilderedigeringen er spesielt. Litt selektivitet er alt jeg ber om 2 Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Unnskyld meg, kanskje jeg er litt surmaget her, men hva er det det går i når folk legger ut random pics i denne tråden som f.eks to pistoler eller annet tilfeldig tatt med mobilen? Jeg mener at denne tråden bør være forbeholdt bilder man ønsker å vise fram fordi det forteller en historie og/eller har en kunstnerisk kvalitet der motivet eller belysningen/bilderedigeringen er spesielt. Litt selektivitet er alt jeg ber om Det som er random for noen er ikke det for andre. Mange folk med mange ulike interesser innen foto her vettu Endret 29. juli 2011 av josteinsen 2 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2011 Unnskyld meg, kanskje jeg er litt surmaget her, men hva er det det går i når folk legger ut random pics i denne tråden som f.eks to pistoler eller annet tilfeldig tatt med mobilen? Muligens litt surmaget; vi prøver å være åpne i denne tråden - den handler tross at om bilder vi holder med for tiden, og alle er ikke like flinke. Men jeg kan være enig i et uredigert bilde av to pistoler er noe smakløst i disse dager. Jeg mener at denne tråden bør være forbeholdt bilder man ønsker å vise fram fordi det forteller en historie og/eller har en kunstnerisk kvalitet der motivet eller belysningen/bilderedigeringen er spesielt. Det er nok litt strengt i forhold til trådens premisser; så det må i så fall bli et personlig krav. Litt selektivitet er alt jeg ber om Det kan det dog være lov å be om. Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Jeg mener at denne tråden bør være forbeholdt bilder man ønsker å vise fram fordi det forteller en historie og/eller har en kunstnerisk kvalitet der motivet eller belysningen/bilderedigeringen er spesielt. Det er nok litt strengt i forhold til trådens premisser; så det må i så fall bli et personlig krav. Nå skal jeg ikke spore av tråden og gjøre det til en lang diskusjon, men i trådens startpost står det bl.a. følgende "Det er ingen krav til kvaliteten til bildene, men det bør primært være bilder du er stolt av eller tror at andre har glede av å se." Vil understreke at jeg synes at 99% av bildene er interessante bilder og at mine bilder er amatørmessig i forhold til de beste bildene, men i sannhetens navn er det mange bilder på mitt kamera jeg aldri kunne tenke meg å legge ut her. Derfor mener jeg at random ting som ligger på pulten foran deg på eller se hva jeg har kjøpt bilder ikke er spesielt interessante for andre å se. Da har jeg avsporet nok og fått sagt min mening, så jeg setter sluttstrek her. Endret 30. juli 2011 av Azidops Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Fra blomsterhavet i Oslo: Større bilde 2 Lenke til kommentar
Morten A.R Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Et par dystre HDR-bilder fra en liten tur ned på kaia, og et par bilder av nye pusen Større bilde Større bilde Større bilde Større bilde 4 Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Sea of love Oslo - 2011/07/25 by emmkayfive, on Flickr 1 Lenke til kommentar
# offline Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Flere MF bilder... positiv 4 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Flere MF bilder... positiv Flotte motiver og nydelige farger, likte spesielt at metallet på nederste bildet hadde farget fra sollyset. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2011 Pent, Kenta F1.8. Noen fler fra Oslo - det er utrolig mange steder folk har plassert blomster; det varme været de siste dagene har begynt å tære på blomstene. Flowers everywhere I by tomsi42, on Flickr Flowers everywhere III by tomsi42, on Flickr Flowers everywhere V by tomsi42, on Flickr Tror det for holde denne gangen, resten er på flickr. 2 Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Litt bilder fra fjellturen i ingenmanns land Endret 29. juli 2011 av AnnetteM 5 Lenke til kommentar
rbsol Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Regnbue over Trondheimsfjorden 1 Lenke til kommentar
# offline Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Flotte motiver og nydelige farger, likte spesielt at metallet på nederste bildet hadde farget fra sollyset. Pent, Kenta F1.8. Takk til dere begge. Skulle kanskje ha begrenset meg litt med opplastningen, det blir en uke til neste batch med film er ferdig. Her er noen flere.... På Nøtterøysiden På Tønsbergsiden Åsgårdstrand 1 Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Litt bilder fra fjellturen i ingenmanns land alle bildene Herlige bilder, AnnetteM! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå