fo2re Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Smøla vet jeg alt for mye om siden har en kollega som snakker om ferie på Smøla med unntak når han er der, sett mye kule bilder derfra og må være drømmestedet hvis man vil ha actionbilder av havørn vs vindmølle. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Bevis på at rullende stein KAN feste ting til seg =) Konglomerat; http://no.wikipedia.org/wiki/Konglomerat_(geologi) Edøya på Smøla, hvor jeg kommer fra, er full av denne typen bergart. Veldig fascinerende å gå turer der ute, pluss at det i seg selv er en vakker øy i flott natur. Det var en kort artikkel du linket til. Siden samegerilja er fra Karlebotn er det nok Bigganjargatillitten I den innerste delen av Varangerfjorden, ved sjøkanten på sørsiden av Selesnjarga (Selesnjárga/Agnsnes), ligger en verdensberømt forekomst av et konglomorat som er kjent som Bigganjargatillitten. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Fikk denne av fattern da han mente den var slående lik meg..... litt usikker selv men la gå Troll by josteinsen, on Flickr 2 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Fikk denne av fattern da han mente den var slående lik meg..... litt usikker selv men la gå Var sikkert genseren han tenkte på Kjenner folk med slik sveis forøvrig Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Fikk denne av fattern da han mente den var slående lik meg..... litt usikker selv men la gå Var sikkert genseren han tenkte på Kjenner folk med slik sveis forøvrig satser på det hehe Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Oslo - 2011/07/25 by emmkayfive, on Flickr Oslo - 2011/07/25 by emmkayfive, on Flickr Oslo - 2011/07/25 by emmkayfive, on Flickr Oslo - 2011/07/25 by emmkayfive, on Flickr 2 Lenke til kommentar
# offline Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Diverse bilder fra rull(er) med Kodak Ektachrome E100VS. Kongsberg Aulielva Tivoli på Støperiet Nordbyen Byfjorden 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Klart, hadde egentlig tenkt å laste opp PSD slik at folk kunne se, men Telenor kuttet linjen igår hjemme. Men kort oppsummert så er det demping av for sterke farger i ansiktet, spesielt der reflektor ga en gult-farge. Tett inn klær med liquify, dodge/burn på håret for å få litt dybde, tonet ned bakgrunn for å minske effekten av overeksponring, litt hdr lignende effekt på flaget, fjernet svarte strippen til venstre. det jeg ser at jeg burdet gjøre er å fjerne hår som faller bak høyre arm. ingenting spesielt, ca. 10min. bare det som virket out-of-place. Takk, er alltid interessant å høre litt om hva som er gjort. Sjekket hjemmesiden din, var mange flotte og inspirerende bilder, skulle løpt ut og tatt litt portretter om det ikke hadde vært dårlig med lys atm. Veldig positive "slagord" der forresten Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 After by torbus, on Flickr 2 Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Reject fra bokprosjektet jeg jobber med. 9 Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Vært på hytta i fullstendig isolasjon på 700 MOH og dette er det som møtte oss hver morgen. Nydelig utsikt. Endret 28. juli 2011 av AnnetteM 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 @Lynx-: Virkelig flott bilde fra en flott gruveby. Håper jeg får muligheten til å dra til Røros igjen om ikke så alt for lenge. Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Bevis på at rullende stein KAN feste ting til seg =) Konglomerat; http://no.wikipedia.org/wiki/Konglomerat_(geologi) Edøya på Smøla, hvor jeg kommer fra, er full av denne typen bergart. Veldig fascinerende å gå turer der ute, pluss at det i seg selv er en vakker øy i flott natur. Det var en kort artikkel du linket til. Siden samegerilja er fra Karlebotn er det nok Bigganjargatillitten I den innerste delen av Varangerfjorden, ved sjøkanten på sørsiden av Selesnjarga (Selesnjárga/Agnsnes), ligger en verdensberømt forekomst av et konglomorat som er kjent som Bigganjargatillitten. Nja, denne steinen lå ganske langt unna selvte formasjonen i Bigganjargga. Dog er enig at det er en konglomerat. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Stuping by K.Sund, on Flickr Kjekt med morgonbad i ferien 3 Lenke til kommentar
Inc Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) I lys av fredagen den 22.juli og inspirert av Ole Paus sin sang "Mitt lille land", en serie bilder fra meg. Mitt lille land 6 by Inc aka Foto22, on Flickr Mitt lille land 4 by Inc aka Foto22, on Flickr Mitt lille land 5 by Inc aka Foto22, on Flickr Mitt lille land 7 by Inc aka Foto22, on Flickr Mitt lille land 3 by Inc aka Foto22, on Flickr Mitt lille land 2 by Inc aka Foto22, on Flickr Mitt lille land 8 by Inc aka Foto22, on Flickr Endret 28. juli 2011 av Inc 3 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) @snikpellik - det var vel rimelig kort etter smellet. Slik så det ut i dag: En ung kvinne fester en rose på gjerdet som stenger Grubbegata Men livet vender gradvis tilbake til det normale, heldigvis Mer på flickr. Endret 28. juli 2011 av tomsi42 2 Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 En kompis av meg. Tilfeldig portrettert etter eget ønske på fest forrige helg. K-serie optikk, 55mm f/1.8 @5.6 mener jeg.. ISO800 Blue eyes fra Larsenios photostream Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Etter at Breni gjorde meg oppmerksom på den nedlagte beinmels-fabrikken på Mogreina så måtte jeg jo ta turen. Men det var tydeligvis akkuratt for sent, for slik så det ut der da jeg kom dit: 1 Lenke til kommentar
cFc Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Et par bilder fra dagens Roma tur. Flere bilder fra en liten italia-ferie er på flickr i min signatur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå