Lakus Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) Edit: Ser ut som noe gikk galt under opplastingen. Skal få opp en skikkelig versjon når OSX Lion er ferdig innstallert. Endret 26. juli 2011 av Lakus Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Alle disse bildene er fra Bakeriet under VG-bygget. Jeg tok tilfeldigvis også bilde av en avis oppå et bord i går, men på andre siden av VG-bygget. Ikke noe spesielt bilde, men det viser hvor ivrige folk var for å få et glimt av ABB før fengslingsmøtet. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Oslo by hanskristoffer, on Flickr 1 Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Til de av dere som er berørt på et eller annet vis etter fredagens hendelser; dere er i mine tanker! Utrolig mange rørende bilder fra markeringer rundt omkring i landet her på de siste sidene. Sterkt, rørende, dokumenterende, nesten ikke til å tro, men også flotte bilder. Har ikke hatt slike markeringer her jeg bor. Jeg legger ut et bilde tatt nylig, min eldste datter er modell. Det er brukt lensbaby muse og blenderring tilsvarende f/4. For øvrig er dette mitt foreløpig eneste bidrag til lokalavisens sommerfotokonkurranse (som jeg vant i fjor) Selbu-vals på flickr 3 Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Vi hadde en fin markering her på Finnsnes i går med musikk av lokal musiker, deretter fakkeltog og samling i kirka. Tok ikke kameraet med da det var en del regn. Uansett her er dagens bilde fra meg, vil si det utstråler ro og idyll. Noe vi trenger mere av framover. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) mange flotte og rørende bilder, valgte å la kameraet være igjen under gårsdagens markering. første test med min nye einstein Einstein with white 22 inc BeautyDISH, above camera Canon 5D MKII with SIGMA 50MM F1,4 EX, F 1,6 S 1/160sec Iso 100 Endret 26. juli 2011 av DeViSoR 5 Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 mange flotte og rørende bilder, valgte å la kameraet være igjen under gårsdagens markering. http://www.fotofashion.no/wp-content/gallery/shallow_def/img_8374-edit.jpg første test med min nye einstein Einstein with white 22 inc BeautyDISH, above camera Canon 5D MKII with SIGMA 50MM F1,4 EX, F 1,6 S 1/160sec Iso 100 Stilig! Liker stemningen godt. Veldig pent gjennomført. Hvordan er Einsteinen i praktisk bruk? Har vurdert å supplere småblitsene med én, men jeg synes det virker litt i overkant mye med alle de fancy funksjonene den tydeligvis har. Hvordan er den i praksis? Er den enkel og rask å betjene selv om det (tilsynelatende) er mye dilldall med den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Det var awesome, Devisor! Litt macro fra i dag Lenke til kommentar
mellow_d Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) Var selv i oslo under markeringen, Utrolig mange mennesker som viste sin støtte! oslove (1 of 1) by jorgennor88, on Flickr Endret 26. juli 2011 av mellow_d 1 Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) C₈H₁₀N₄O₂ den var veldig lett å bruke.. med mine gamle ab1600 så har jeg aldri kunne ha skutt med så lav blender tidligere.. der var minimum F5,6 Kjøpte med cyber commander iom at den var så og si alt for billig til å si nei til.. og den er en drøm.. Så bli å kvitte meg med skyportene og gå helt over til PCB sine.. så jeg får fjærnstyrt alle mine blitser. Endret 26. juli 2011 av DeViSoR 2 Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) Herlig kombinasjon av lys og dybdeskarphet, DeViSoR. Er det fordi den er svakere (enn AB1600), at Einstein kan gi deg så stor blender eller kan den rett og slett bare gå lavere, men samtidig gi deg nok power? Endret 26. juli 2011 av Bibbo Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Haptic Hihi, gikk i klasse med han i rød skjorte og har spilt i korps med han på trommer. Skal fotografere de neste helg på Sjonafestivalen - hvordan var konserten på Tomma? Lenke til kommentar
Breni Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Deilig bilde Devisor! Et fra Sverige: Sveiseglass som nd-filter. f/8 og 10 sek IMG_2443-Edit.jpg by Petter Brenni, on Flickr Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Haptic Hihi, gikk i klasse med han i rød skjorte og har spilt i korps med han på trommer. Skal fotografere de neste helg på Sjonafestivalen - hvordan var konserten på Tomma? Det var en ok konsert, men lite publikum. Folk strømmet til senere for å høre Too Far Gone. Det var bygdefest tross alt.. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Hokay, ser den. Aldri hørt de før, blir vel spennende. Blir sikkert ikke all verden av publikum i Sjona heller, siden de åpner festivalen. Tipper folk venter litt ut på kvelden før de kommer innover. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) Sjona har litt hvassere program, så jeg tror det blir bra! Tenkte jeg skulle dra å ta en fest der Endret 26. juli 2011 av KSunhill Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Får hilse på da, om du ser en med frivilligband som går rundt med en 5D og domkeveske. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Herlig kombinasjon av lys og dybdeskarphet, DeViSoR. Er det fordi den er svakere (enn AB1600), at Einstein kan gi deg så stor blender eller kan den rett og slett bare gå lavere, men samtidig gi deg nok power? nei, den er bare veldig anvendig 9 f-stop power variability (2.5 Ws to 640 Ws) Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Var litt grilling i går. 1 Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Fant en gammel barnesykkel midt i skogen sykkel by josteinsen, on Flickr 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå