atle- Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Tusen takk for komplimenter. Var helt uvirkelig å komme så tett innpå. Har vokst opp i Oslo. Alle bildene mine er frigitt til Creative Commons for ikke kommersiell bruk med mindre annet er spesifisert, så kan absolutt legge de opp. Sitter bare på nettbrett idag og imorgen, men hvis noen vil påta seg jobben og få de inn på wiki-artikkelen er det supert! 1 Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) Et meget beskrivende bilde Atle. flere: blog Endret 23. juli 2011 av DeViSoR 3 Lenke til kommentar
amafot Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Bilde som gjenspeiler sinnstemningen på en trist dag som dette. 2 Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) Litt video fra Oslo sentrum, formiddagen den 23.07.2011: Untitled by emmkayfive, on Flickr Oslo by emmkayfive, on Flickr Endret 23. juli 2011 av fcuk_IT 4 Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Så de Atle-bildene i går, men visste ikke før nå at det var en forumbruker som hadde tatt dem. Gode bilder. Par zoo-bilder her. Irriterte meg litt over jenta som ødela bakgrunnen her. Skjørtet hennes var så kort at jeg nesten fikk bilde av to pelsdyr mellom bena hennes... 3 Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Trenger litt bilder av flott Norsk Natur! Her er jeg bak Steindalsfossen i Norheimsund. Magisk 1 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Tusen takk for komplimenter. Var helt uvirkelig å komme så tett innpå. Har vokst opp i Oslo. Alle bildene mine er frigitt til Creative Commons for ikke kommersiell bruk med mindre annet er spesifisert, så kan absolutt legge de opp. Sitter bare på nettbrett idag og imorgen, men hvis noen vil påta seg jobben og få de inn på wiki-artikkelen er det supert! Som reportasjefotograf kan jeg si at dette er bilder som holder høy faglig og innholdsmessig kvalitet. Dette er sterke bilder, du har fotografert en traume og presenterer denne godt. Men jeg ber deg ha i bakhodet at du nå må passe på deg selv. I ettertiden er det fort gjort å bli rammet av psykiske traumer og reaksjoner på det man har sett. Etter Åstaulykken sa en anonym fotograf "jeg gikk ned i mørkerommet, og da jeg så de første printene innså jeg det. Jeg hadde fotografert brennende lik". Pass på at du gir deg selv nok rom til ettertanke og pleie av egen psyke, så du ikke får problemer i årene som kommer. 4 Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Har ikke sett disse skyene på himmelen her før natt til fredag. Og da nyhetene kom om bombingen fikk jeg frysninger over hele ryggen. Jeg tenkte med meg selv på natten ( ifølge samisk tro) at noe er i ferd med å skje. 1 Lenke til kommentar
fototim Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 En form for kommentar til helgens hendelser. Håper inderlig ikke at Norway Cup blir avlyst. Er det noe vi trenger framover, så er det opplevelser av fellesskap. 1 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Håper inderlig ikke at Norway Cup blir avlyst. Er det noe vi trenger framover, så er det opplevelser av fellesskap. Hvis det blir avlyst så har vel terroristen vunnet, at vi lar oss frykte? Det blir leit for de som kommer fra Afrika og lignende om det blir avlyst Lenke til kommentar
# offline Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 (endret) Har vært en tur på landet... Hey guy's, the lens says F1.8( and now he just failed at focusing on me...) Skeptisk... litt nygjerrig... ikke alt på bakken er mat... Endret 24. juli 2011 av Kenta F1.8 3 Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Jeg fikk meg en kompis 6 Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Sorrow by emmkayfive, on Flickr 6 Lenke til kommentar
Pitt Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Hiver inn to bilder her. Olavskirken på Avaldsnes (Karmøy), og et HDR-bilde av Haugesund tatt fra Steinsfjellet. Algoritmen som er brukt på HDR-bildet er exposure fusion. 3 Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 En herlig kveld på skolen min 1 Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 (endret) Stemningsbilde av en Fyrlykt. Endret 25. juli 2011 av Døgnvill 3 Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Stemningsbilde av en Fyrlykt. Flott stemningsbilde! Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Flott stemningsbilde! Takk skal du ha. Lenke til kommentar
mrhaugland Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Another Rainy Day by Daniel Haugland, on Flickr 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå