Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 (endret) Ettersom jeg er alt for lite aktiv på fotofronten for tia så blir det noen dykk i arkivet for å tvinge fram inspirasjon. Denne gangen ble det dette som jeg trakk fram til tross for årstiden. Muliggens har det blitt glemt av grunnet den store mengden med manipulasjon. Det var i utgangspunktet kun éi stjerne, men om jeg hadde hatt orginalfila fremdeles så skulle jeg ha gjort det bedre. Men det viktigste med dette bildet er følelsen det gir meg. når jeg ser på det. Endret 12. juli 2011 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 (endret) @cpy Flott blide du har fått til der.. men plasseringen av logoen er horribel! Endret 12. juli 2011 av Slettet+3124 Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 (endret) bildet tatt på ingerstrand. Fint bilde, sorry hvis jeg gir kritikk og du ikke ønsker det^^: men vannmarket der var veldig ødeleggedes synes jeg, forstår du vil ha vannmerke men ta det iallefall i venstre eller høyre hjørne(nederst) edit: æsj.. iStereo var noen sekunder før meg:( Endret 12. juli 2011 av Bjørnli Lenke til kommentar
amafot Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Et morsomt bilde fra fjorårets tur til Bordeaux som jeg fikk lyst til å dele. 2 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Et morsomt bilde fra fjorårets tur til Bordeaux som jeg fikk lyst til å dele. Morsomt bilde, selv om det er et arrangert bil-stunt/reklame ? Lenke til kommentar
JonH Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Bilen virker ikke skadet, og i tillegg ser det ut som to fester under? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Syntes det var nydelig jeg! Takk takk! Lenke til kommentar
amafot Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 (endret) Morsomt bilde, selv om det er et arrangert bil-stunt/reklame ? Det er arrangert, ja. Kreativ utsmykking av ett ellers kjedelig parkeringshus spør du meg Endret 12. juli 2011 av amafot Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Pikesten by night Større bilde Moon Større bilde 5 Lenke til kommentar
cpy Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 @cpy Flott blide du har fått til der.. men plasseringen av logoen er horribel! takk.....hehe har en tendens å plassere overalt. Lenke til kommentar
cpy Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 bildet tatt på ingerstrand. Fint bilde, sorry hvis jeg gir kritikk og du ikke ønsker det^^: men vannmarket der var veldig ødeleggedes synes jeg, forstår du vil ha vannmerke men ta det iallefall i venstre eller høyre hjørne(nederst) edit: æsj.. iStereo var noen sekunder før meg:( takk.....hehe har en tendens å plassere overalt. ser du har en tamron 28-75 objektiv, har en selv og er ganske fornøyd med den. Lenke til kommentar
Breni Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Pikesten by night Moon Disse var fine Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 (endret) bildet tatt på ingerstrand. Fint bilde, sorry hvis jeg gir kritikk og du ikke ønsker det^^: men vannmarket der var veldig ødeleggedes synes jeg, forstår du vil ha vannmerke men ta det iallefall i venstre eller høyre hjørne(nederst) edit: æsj.. iStereo var noen sekunder før meg:( takk.....hehe har en tendens å plassere overalt. ser du har en tamron 28-75 objektiv, har en selv og er ganske fornøyd med den. selv skal jeg selge min, fant ut jeg trenger mer enn 2.8 Blir nok en 50mm 1.4 bare jeg får solgt den, men folk har liksom brukt opp pengene på ferie virker det som Endret 12. juli 2011 av Bjørnli Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 (endret) Sommer Endret 12. juli 2011 av RasmusKRiis 8 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Nydelig bilde RasmusKRiis! Hadde gjort seg fint som bakgrunnsbilde på maskinen, eller hengende på veggen Lenke til kommentar
egilh Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 (endret) Sommer Fint, men det ser litt vel kunstig ut? Photoshop prosjekt regner jeg med? Bra jobba uansett Endret 12. juli 2011 av egilh Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 (endret) Artistisk sett er ikke dette bildet kvalifisert for noe. Men syntes det var ganske spennende tordenvær igår og var litt uheldig med filmingen (focus, zoom osv). Men likevel fikk jeg snappa ut fra VLC dette bildet. Pybalto: Det er over Angsnes i Karlebotn i Nesseby kommune som du sikkert ser =). Lightning by simen_ellingsen, on Flickr (Vet dere ikke liker denne måten å legge inn bilde, men skal lære meg den nye måten dere har foreslått) Just give me some more time =). Endret 12. juli 2011 av Samegerilja 1 Lenke til kommentar
cFc Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 It is tempting with a snack by Langfeldt89, on Flickr 1 Lenke til kommentar
Gibos Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Lita bladlus som koser seg i sola Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå