Gå til innhold

Hvordan er bruktbilmarkedet i andre europeiske land?

Jockstrap

Anbefalte innlegg

Jeg satt inn en annonse i den lokale avisa om at jeg ville kjøpe en billig bruktbil.

Jeg har blitt fullstendig nedrent av tilbud, og det er tydelig at det er vanskelig å bli kvitt biler i Norge, det fikk jeg også erfare når jeg solgte min forrige bil.

Det jeg tenker er at om folk er villig til å gå veldig lavt i pris i Norge siden etterspørselen er så dårlig i forhold til tilbudet at det kunne vært bra business å solgt til utlandet om forholdene er annerledes der.

Noen som har peiling på hvordan markedet for bruktbiler i andre europeiske land er?

Evt. hindringer? man betaler vel ikke noe toll for å få biler ut av landet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trur ikkje det er god butikk nei :).

Den europeiske bilmarknaden fløymer - i alle land, i alle høve innan EU (og potensielle EU-land) + EØS - totalt over av bruktbilar. Endå meir enn i Noeg. Kan jo nemna at i ein av basane som kan samanliknas med Finn.no/bil i Tyskland ligg det pt oppunder 1.4 million bruktbilar til sals. Av desse bilane er mindre enn 250000 meir enn 10 år gamle. Mest 900000 av dei er under 5 år og mest 300000 av dei er under 5 år, køyrt under 100000 km og til sals for under 100000 kr. Så mykje som drygt 70000 av dei er under 5 år, køyrt under 100000 km og prissett under 50000 kr.

Som du ser av dette er det bruktbilprisane VELDIG høge i Noreg. Bilar som i Noreg er "halvgamle" (frå kring tusenårsskiftet) og køyrt 150000-200000 km, er i ganske mange land kort og godt GAMLE, og noko ein sel for 3000-30000 kr. Ein bil som du sel billeg i Noreg for 50000 kr får du kanskje - på ein god dag - 25000 for i Tyskland eller Belgia og 30000 for i land som Frankrike, Spania eller Polen. Bilar ein i Noreg sel for 10000-12000 kr må ein i land som Tyskland og Austerike leggja ut på nettauksjon med startpris 100 EUR og vona ein i det heile teke får 300 EUR (under 2500 kr for).

Ikkje eingong i Danmark (dyraste landet i Europa saman med Noreg kva gjeld nybilprisar) har bruktbilprisar som i Noreg.

Endret av Atlanterhavet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...