Pungrotta Crash Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Hei! Jeg sliter, som tittelen sier. Spesielt i buss. Skal på en 12timers tur i buss!!! Er det noe som kan dempe eller fjerne kvalmen? Mhv Quattro123 Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 det finnes mye forskjellig på apoteket(tabeleter, armbånd). kjerringråd.no kansje Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Slike armbånd som man setter på håndleddene funket faktisk for meg, husker jeg. Jeg ble også veldig kvalm på bussen. Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Hei! Jeg sliter, som tittelen sier. Spesielt i buss. Skal på en 12timers tur i buss!!! Er det noe som kan dempe eller fjerne kvalmen? Mhv Quattro123 Mythbusters fant ut at "ginger" fungerer, ('ingefær' om jeg ikke tar feil). Jeg ville ikke stolt på arbånd og magneter, det er ingen imperiske bevis for at de fungerer, og det er for sent å ta piller når reisen har startet, så funker de ikke for deg er du skrewed.. -frank Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Mhv Quattro123 Mythbusters fant ut at "ginger" fungerer, sett en røder i fanget Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Apotek og utvalgte butikker selger ulike legemidler som motvirker det som kalles reisesyke. Tabletter som kalles Postafen er en av disse. Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Apotek og utvalgte butikker selger ulike legemidler som motvirker det som kalles reisesyke. Tabletter som kalles Postafen er en av disse. De man får kjøpt uten resept er ikke akkurat å anbefale, for de er ekstremt døsende. (jeg har fått noen på resept en gang som var veldig effektive, men kommer ikke på hva de heter, og de ble man ikke døsige av). -frank Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Kjøp bånd, det var det eneste som funket for meg, så annbefaler det. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 1. Ørepropper, vis du er lydsensitiv så vil det hjelpe Liker disse: http://www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/PID-955955.aspx 2. Paracet/Zyrtec/tilsvarende kan hjelpe, siden den ene undertrykker allergier og den andre for smerter(f.eks kløe). Godt mulig det hjelper, godt mulig det gjør ingenting ( 3. Sitt langt frem og ikke les bok eller spill spill 4. Ha på deg lite klær, vis det er varmt, du følger deg i hverfall kvamlere vis du er sitter på et varmt og klamt sted 5. Drikk alt for mye vann, det vil hjelpe (har du ikke hørt den før så...... vel......... den er kun her fordi den tilhører "obligatoriske råd") ) Selv er jeg ikke bilsyk, og har aldri vært det, så jeg kan egentlig ikke gi noen gode råd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå