jvdp Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 (endret) Hei For et par uker siden mistet jeg gummi-delen til øreproppene mine (gummi-delen som man setter inn i øret). Produktet er AKG K 330. Det fulgte med tre forskjellige størrelser (small, medium og stor), og det er de største jeg har mistet. Jeg kan selvsagt bruke small eller medium-størrelsene, men da blir øreproppene temmelig dårlige, siden medium og small-størrelsene ikke gir like god lyd som da jeg brukte den store størrelsen, og bassen blir temmelig daff. Er vel fordi de ikke sitter like godt i øret mitt som den store størrelsen... Med den store størrelsen var faktisk øreproppene helt fantastiske! God lyd og herlig bass, det skal AKG ha skryt for. Spørsmålet er altså om det er mulig å få tilsendt, evt kjøpt et par nye gummi-deler (stor størrelse) til AKG K 330. Eller må jeg faktisk kjøpe hele produktet på nytt, bare for å få tak i gummi-delene? Hele pakken kostet 499, så det hadde vært litt tragisk om jeg måtte kjøpe hele greia bare for å få de gummidelene i stor størrelse. Har vært i kontakt med AKG på engelsk (litt mailing frem og tilbake, dog god service) og det endte opp med at jeg måtte kontakte Harman, som distribuerer produktene til AKG i Norge. AKG (de engelske folka) sa at Harman (de norske folka) skulle kontakte meg, men det har de ikke gjort. Det endte opp med at jeg sendte dem en mail selv, men den har de heller ikke svart på... Hva gjør jeg? Endret 30. juni 2011 av jvdp Lenke til kommentar
Hieronymus Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 (endret) Ebay er stedet. Fant bl.a. denne: http://cgi.ebay.com/AKG-K-330-Wasp-headphones-/160611513026?pt=Other_MP3_Player_Accessories&hash=item25653132c2#ht_500wt_922 Ellers ser jeg at Clas Ohlson har løse gummiputer, merke ukjent: http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=164052496 Endret 30. juni 2011 av Hieronymus Lenke til kommentar
jvdp Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2011 (endret) Aha, såklart... hvorfor tenkte jeg ikke på det? Tror jeg går for de fra Clas Ohlson.. er det forskjell på slike gummi-ørepropper? Eller er det samme standard for alle "vanlige" leverandør? AKG er jo ikke verdens dyreste merke, men er jo ikke noe dritt heller for å si det sånn.. Endret 1. juli 2011 av jvdp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå