Gå til innhold

Brukt SilverStone Fortress II, nesten strøkent, salgsverdi?

Anbefalte innlegg

Oppgraderer til nytt kabinett i disse dager, og tenker at mitt gamle SilverStone Fortress II enda kan ha litt verdi.

Det eneste som mangler er det ene drevdekslet, det klarer jeg ikke å finne igjen. Siden nyprisen er ca 2300,- (hos Komplett) vil jeg muligens kunne få opp mot 1500,- for det?

Hvor burde jeg omtrent legge prisen, og hvor er egentlig det beste stedet å legge ut slikt for salg?

Endret av Heilage
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oppgraderer til nytt kabinett i disse dager, og tenker at mitt gamle SilverStone Fortress II enda kan ha litt verdi.

Det eneste som mangler er det ene drevdekslet, det klarer jeg ikke å finne igjen. Siden nyprisen er ca 2300,- (hos Komplett) vil jeg muligens kunne få opp mot 1500,- for det?

Hvor burde jeg omtrent legge prisen, og hvor er egentlig det beste stedet å legge ut slikt for salg?

Selv om det er pent brukt er det stor forskjell på å kjøpe ett brukt kabinett fremfor ett nytt, speselt når det også mangler en så viktig del som drevdeksel. Funksjonelt er det vel ikke viktig men utseendemessig betyr det MYE.

Hadde du solgt kabinettet uåpnet hadde du nok likevel ikke fått solgt det uten å ha slått av 3-500 kr.

Brukt, ukomplett, fint men atakeligvis en del merker hvis man ser nøye.

Tror ikke du får mye over 500 kr desverre.

Lenke til kommentar

Selv om det er pent brukt er det stor forskjell på å kjøpe ett brukt kabinett fremfor ett nytt, speselt når det også mangler en så viktig del som drevdeksel. Funksjonelt er det vel ikke viktig men utseendemessig betyr det MYE.

Hadde du solgt kabinettet uåpnet hadde du nok likevel ikke fått solgt det uten å ha slått av 3-500 kr.

Brukt, ukomplett, fint men atakeligvis en del merker hvis man ser nøye.

Tror ikke du får mye over 500 kr desverre.

De fleste har jo hvertfall en DVD/Blu-Ray/CD-spiller i en stasjonær maskin, vil du ikke si?

http://www.dustinhome.no/pd_5010382823.aspx

Halve av dette, men på grunn av problemer som kan oppstå pga bortkomne skruer og deler er det ikke noe gunstig å kjøpe brukt kabinett.

Interessant at det er så mye billigere hos Dustin. Må nok justere prismuligheten da gitt.

Alle skruer og tilbehør følger forøvrig med, utenom det ene drevdekslet, så det skal ikke være noe problem.

Endret av Heilage
Lenke til kommentar

De fleste har jo hvertfall en DVD/Blu-Ray/CD-spiller i en stasjonær maskin, vil du ikke si?

Tenkte litt feil der gitt...

Var litt i HTPC-kabinettverden der.

Like vel, å få mye mer enn 500 kr for dette kabinettet blir nok vanskelig. Vil tippe som BadCat at du får ca 7-800 kr, mye mer enn det kan du nok glemme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...