Merken Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Har problemer med at det er mange apps i Market som ikke kommer frem på Galaxy S2. Bl.a Gule sider, norsk tipping, diverse GPS apps ++. Brukte Desire før, og hadde mange apps der som jeg ikke finner på Galaxy S2`en. Noen som har vært borti dette? Eller har en løsning? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Tråden er ryddet for off-topic. Hold dere til temaet folkens. Lenke til kommentar
satchman Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Prøver du å bla deg frem til dem eller søker du? Jeg finner både Gule Sider og Norsk Tipping på Market med min SGS2. Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Har problemer med at det er mange apps i Market som ikke kommer frem på Galaxy S2. Bl.a Gule sider, norsk tipping, diverse GPS apps ++. Brukte Desire før, og hadde mange apps der som jeg ikke finner på Galaxy S2`en. Noen som har vært borti dette? Eller har en løsning? Trykk på menyknappen på tlf når du er inne på market og gå inn på show apps rated..huk av på alle... Lenke til kommentar
mr.Martin Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Jeg har hatt mobilen i 1 dag og i dag så skulle jeg ha en app på den og da var Market plutselig borte og jeg finner den ikke igjen. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Jeg har hatt mobilen i 1 dag og i dag så skulle jeg ha en app på den og da var Market plutselig borte og jeg finner den ikke igjen. Market har byttet navn til Google Play. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå